معرفی + فروش کورکن پلاستیکی | فروش کورکن لاستیکی

کورکن چیست؟ برای تعریف کورکن پلاستیکی و لاستیکی و معرفی انواع کورکن لاستیکی، پلاستیکی سوراخ ها این مقاله ارائه شده است تا شما پس از آشنایی با آن ها وارد فروشگاه کورکن ها شوید و خرید کورکن پلاستیکی | خرید کورکن لاستیکی و یا فلزی خود را آگاهانه به صورت اینترنتی انجام دهید. فروش آنلاین انواع کورکن های پلاستیکی و لاستیکی در مجموعه تدارکات صنعتی آپادانا انجام میگیرد و در ادامه مطلب لینک ورود به فروشگاه انواع دسته این مدل درپوش کورکن انتهایی ارائه میشود.

و اما در مورد کورکن لاستیکی و پلاستیکی: کاربرد و طرز کار کور کن چگونه است؟ آن ها چه مدل قطعاتی هستند؟ موارد استفاده درپوشهای کور کن چیست؟ مدل های مختلف کور کن ها کدامند؟ مرکز فروش کورکن پلاستیکی / لاستیکی کجاست و چطور تولید میشوند؟ برای اطلاع از این قطعه پرکاربرد و یافتن پاسخ های سوالات با ادامه مطلب همراه باشید تا کامل و جامع و مختصر به شرح این موضوعات پرداخته شود.

در واقع کورکن های سوراخ ها یک نوع مسدود کننده سوراخ میباشند و هر سوراخی را میبندند و برای آب بندی و یا عدم ورود گرد و خاک و حشرات به داخل سوراخ ها و یا ایمنی و ضربه گیری و همچنین نقش زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند. مسدود کننده های انتهایی سوراخ ها و لوله ها نوعی درپوش به حساب می آیند. کورکن لاستیکی و پلاستیکی به انگلیسی (cap end of the line rubber and plastic) نوشته میشود و معنی آن درپوش انتهایی خط است.

انواع مدل های کورکن پلاستیکی / لاستیکی / فلزی وجود دارند که هر یک شکل و کاربرد خاص خود را دارد و ما در این صفحه بیشتر به معرفی مسدود کننده انتهایی پلاستیکی و مسدود کننده انتهایی لاستیکی میپردازیم.

مسدود کننده پلاستیکی و یا مسدود کننده لاستیکی از مصرف بالاتری نصبت به آلیاژ فلزی آن دارند.

و دلیل آن، قیمت مناسب کورکن پلاستیکی / لاستیکی نصبت به فلزی آن و همچنین عایق بودن، سبک تر بودن، ضد زنگ بودن، منعطف بودن و قابلیت مسدودکنندگی یا بستن بهتر و بسیاری از مزایای دیگر آن نصبت به نمونه های آهنی، فولادی، استنلس استیل و همچنین مسی و برنجی و آلومینیومی و دیگر آلیاژها است.

 

کورکن پلاستیکی، کورکن لاستیکی، انواع کور کن گرد،مدل کورکن ها
انواع مدل کورکن پلاستیکی / انواع مدل کور کن لاستیکی

انواع نمونه مدلهای مختلف

عکس کورکن پلاستیکی / عکس کورکن لاستیکی

 

از موارد مصرف این مدل درپوشهای مسدود کننده پلاستیکی و یا درپوشهای مسدود کننده لاستیکی به موارد زیر میتوان اشاره نمود:

کورکن آب / لوازم آب و فاضلاب:

کور کن لوله پلاستیکی آب ساختمانی، کور کن پلاستیکی ظرفشویی، کور کن لاستیکی روشویی و دستشویی، کور کن شیر آب ساختمان، کور کن تصفیه آب و کورکن کف استخر و حوضچه ها و سونا و جکوزی.

کورکن گاز / انواع لوازم گازی گرمایشی و سرمایشی:

کور کن لوله گاز شهری، مسدود کننده انتهایی لوله مسی گازی و یخچالی، ته بند لوله گاز فلکه ای و نمونه مسدود کننده لوله مسی اسپیلت و یا کولر گازی.

کورکن برق / انواع لوازم و قطعات الکتریکی / برقی:

کور کن جعبه تقسیم برقی، کور کن تابلو برق، کور کن پلاستیکی حرارتی، کور کن جا کابلی روی میز و سیم ها، کورکن پرتافیلتر قهوه جوش و اسپرسو ساز و کف ساز.

کورکن خودرویی / انوع کورکن لاستیکی خودرهای مختلف و ماشین های سواری سبک و سنگین:

کورکن لاستیکی رادیاتور پژو، کور کن رودری ساینا و پژو و سمند و نیسان و دیگر اتوموبیل ها مانند کور کن درب پراید، کور کن لاستیکی پژو 206، کور کن های لاینرهای مختلف، انواع کور کن ماشین های ایرانی و کورکن لاستیکی ماشین خارجی.

کورکن آبیاری / انواع مدل کور کن های ادوات و ابزار کشاورزی و دامداری:

کور کن لوله آبیاری قطره ای زمین های کشاورزی و گلخانه ای، کور کن پلاستیکی ضد آب پمپ و کورکن شیلنگ آب کوچک و بزرگ، کورکن لوله و اتصالات آبیاری، کور کن لاستیکی مخزن ها مختلف آب رسانی.

کور کن پیچ و مهره / کورکن جای پیچ یا سوراخ اتصالات پیچی و لوازم مربوط به آن ها:

کور کن پلاستیکی دیوار و سقف و زمین (سوراخ پیچ های روی دیوار و سقف و زمین)، کور کن پلاستیکی در و پنجره (مسدود کننده سوراخ پیچ و مهره جات)، کور کن مبل و صندلی یا مسدود کننده سوراخ های روی مبل و صندلی که توسط پیچ ها ایجاد میشود.

و بسیاری از موارد دیگر که نشان از مصرف بالا و تنوع مسدود کننده های انتهایی لوله ها و سوراخ ها در شکل های مختلف میباشد. نمونه جنس کورکن لاستیکی پیچ و مهره مصرف کمتری نصبت به جنس کورکن پلاستیکی پیچ و مهره ها دارد.

این مدل کورکن سر پیچ و مهره ها بسته میشوند و با نمونه های رزوه دار و دنده دار فرق دارند. نمونه های فلزی رزوه دار و گران قیمت هستند ولی نمونه کورکن لاستیکی کیپی و فشاری و بدون رزوه هستند، آن ها همچنین سبک و ضد زنگ در اثر اکسیداسیون میباشند.

 

نحوه خرید کورکن پلاستیکی / خرید کورکن لاستیکی

جهت خرید کور کننده سوراخ ها یا کور کننده لوله ها باید به چند مورد دقت فرمایید تا بهترین و کاربردی ترین نمونه را تهیه نمایید. در خرید کور کن پلاستیکی و یا خرید کور کن لاستیکی باید به موارد زیر دقت نمایید:

شکل و مدل مسدود کننده پلاستیکی / لاستیکی

جنس و آلیاژ مسدود کننده های لاستیکی / پلاستیکی

اندازه و ابعاد کورکن پلاستیکی و لاستیکی

و در انتها رنگ و مارک این پوشش دهنده های پلاستیک و لاستیک

و مهمترین مورد که کیفیت و سلامت کالا است که همه این ها را در کنار هم بگذاریم قیمت کورکن پلاستیکی و یا قیمت کورکن لاستیکی مد نظرتان مشخص میشود.

در مورد کیفیت میتوان گفت که باید دقت بالایی داشت و در این قطعات مصرفی و حساس کور کن های با کیفیتی را تهیه نمود تا در هنگام نصب و استفاده به مشکلات عمده ای که در نمونه های بی کیفیت گزارش میشود بر نخورید.

در ساخت و تولید انواع کورکن پلاستیکی / لاستیکی نکاتی که باید رعایت شود تا قطعه ای استاندارد ارائه بازار شود باید رعایت شود و برای تولید کورکن پلاستیکی ارزان قیمت کیفیت را نباید فدا کرد.

این را مصرف کنندگان مستقیم واقعا میدانند و تجربه دارند چون نمونه های ضعیف دارای طول عمر کم میباشند و مشکلاتی مانند شکستن هنگام نصب، نا میزان بودن سایزها یکی کوچک و یکی بزرگ، پلیسه داشتن و کج و نامورب بودن، استفاده از متریال های ضعیف و دارای ترک و شکستگی و بعضا تعداد کم و کسری در بسته ها و موارد دیگر که در این مورد قابل لمس است.

بخش کنترل کیفی تدارکات صنعتی آپادانا با سخت گیری و دقت بالا بهترین نمونه کالاها را ارائه بازار فروش مینمایند و تاییدیه برای پخش کورکن پلاستیکی، لاستیکی را به سختی صادر میکنند تا بهترین کیفیت را با پایینترین قیمت عرضه بازار کند و مشتریان و مصرف کنندگان محصولات خود را راضی نگه دارد.

 

انواع مدل کورکن پلاستیکی / کورکن لاستیکی (درپوش کور کن گرد)

مدل های کور کن پلاستیکی و لاستیکی بسیار متنوع و فراوانی بالایی دارند و فروشگاه اینترنتی کور کن های تدارکات صنعتی آپادانا با فراوانی محصولاتی که دارد این موضوع را تثبیت می کند. انواع کورکن پلاستیکی ثابت و کور کن لاستیکی موقت و یا متحرک از نمونه دسته بندی مختلف آن ها است.

و همچنین نمونه های مختلفی از جمله مسدود کننده دکمه ای، مسدود کننده پرسی، مسدود کننده خاری، مسدود کننده لاستیکی گلندی، مسدود کننده پلاستیکی شیاردار، مسدود کننده چرخشی، مسدود کننده کیپی (بدون رزوه)، رزوه دار، سوراخ دار و بسیاری از موارد دیگر که در دیگر مقالات و قسمت معرفی محصولات در نوار منو میتوانید وارد شوید و در صورت نیاز اطلاعات هر یک را کسب نمایید.

شکلهای مختلف از انواع کورکن لاستیکی و انواع کورکن پلاستیکی وجود دارد از جمله: کور کن های گرد یا دایره ای، مثلثی، چهار ضلعی یا مربعی – مستطیلی، شش ضلعی و چند وجهی نیز در نمونه های آن ها به چشم میخورد. در تصویر کورکن های پلاستیکی و تصویر کورکن های لاستیکی بالا نمونه های مختلف آنها را در رنگ های مختلف میتوانید مشاهده نمایید.

در این صفحه بیشتر به مدل کور کن های دایره ای یا گرد پلاستیکی و لاستیکی پرداخته شده است که از اشکال مختلفی تشکیل شده اند.

لازم به ذکر میباشد برای مشاهده انواع کورکن لاستیکی و یا مسدود کننده پلاستیکی مختلف میتوانید از طریق منوی وب سایت وارد فروشگاه آنلاین شوید و از دسته بندی ملزومات اتصالات پیچی و دسته درپوش ها استفاده نمایید.

یعنی انواع کورکن لاستیکی و انواع کورکن پلاستیکی ها را در دسته درپوش ها قرار داده ایم. در دسته بندی های مختلف این قطعات نمونه مدلهای مختلف را با قیمت و تصویر و مشخصات کاملشان میتوانید مشاهده و بررسی نمایید.

 

جنس انواع کورکن های پلاستیکی / کورکن های لاستیکی گرد

آلیاژ مسدود کنندهای پلاستیکی، لاستیکی نیز متنوع و از حساسیت بالایی برخوردار است، به طور مثال کورکن پلاستیکی ژله ای و نرم با کور کن پلاستیکی خشک و سفت تفاوت هایی دارند و هر یک کاربرد و جنس خاص خود را دارا می باشد.

بعضی از جنسها مقاوم به شکستن هستند و منعطف ولی برخی از جنسهای آن نیاز دارد سفت و خشک باشند البته نمونه مسدود کننده های نرم لاستیکی مصرف بیشتری نصبت به سرپوشهای سفت پلاستیکی دارند.

لازم به ذکر میباشد که رنگ های کور کن ها تاثیر جدی در جنس آن ها ندارد مثلا در کور کن دستگیره، کورکن پلاستیکی طوسی با رنگ سفید و قرمز و آبی و زرد آن هیچ تفاوت آلیاژی ندارد. رنگ لاستیک کورکن لاستیک اغلب مشکی رنگ هستند.

جنسهای مواد اولیه مسدود کننده های  تولید شده و یا ارائه شده توسط مجموعه ما از مواد نو و با بهترین متریال ها تهیه و به فروش می رسد.

نمونه های درجه یک جنس کور کن لاستیکی نرم میباشد و نمونه جنس های ضعیف تر از انواع کور کن لاستیکی خشک و شکننده میباشند.

 

سایز کور کن های پلاستیکی / اندازه کور کن های لاستیکی گرد

ابعاد سرپوش انتهایی یا مسدود کننده های ته لوله و سوراخ ها نیز فراوانی زیادی دارند از اندازه کور کن ریز و کوچک گرفته تا متوسط مانند مدل های کور کن های ساختمانی و اندازه کور کن بزرگ و درشت تر که صنعتی میباشند.

نمونه کور کن های گرد پلاستیکی و نمونه کور کن های لاستیکی که در این صفحه به آن ها پرداخته شده است از 5 میلیمتر شروع میشود تا به اندازه های بزرگ تر 200 الی 500 میلیمتر که از مدلهای کورکن پلاستیکی صنعتی به شمار می آیند.

اغلب این قطعات گرد میباشند و بیشنرین آلیاژ مصرفی آن کورکن پلاستیکی و جنس کورکن لاستیکی است که تنوع سایزبندی زیادی دارند که در فروشگاه اینترنتی مجموعه میتوانید آن ها را بررسی و مشاهده نمایید.

کوچکترین سوراخ پرکن پلاستیکی به میلیمتر M3 میباشد و بزرگترین سوراخ پر کن لاستیکی میتواند تا 100 میلیمتر ادامه پیدا کند و سایز های بزرگتر دیگر که کم مصرف تر هستند. مصرفی ترین سایزهای سوراخ پرکن لاستیکی، پلاستیکی به شرح زیر است.

سایز سوراخ پرکن لاستیکی 5 میلیمتر، سایز سوراخ پرکن لاستیکی 6 میلیمتر، سایز سوراخ پرکن پلاستیکی 8 میلیمتر، سایز سوراخ پرکن پلاستیکی 10 میلیمتر، اندازه سوراخ پر کن لاستیکی 12 میلیمتری، اندازه سوراخ پر کن لاستیکی 15 میلیمتری که نصبت به دیگر ابعاد و اندازه بیشتر استفاده دارند.

 

خرید کورکن پلاستیکی | خرید کورکن لاستیکی

جهت مشاهده و خرید انواع دسته های مختلف این نمونه کالاها میتوانید از دسته بندی موجود در دسته درپوش ها استفاده نمایید و همچنین از قسمت نوار جستجو نیز میتوانید کمک بگیرید. به طور مثال از پیوند زیر میتوانید نمونه کورکن های لاستیکی دکمه ای و گرد را مشاهده نمایید.

در صورت نیاز به خرید کور کن مسدود کننده در تعداد کم میتوانید از فروشگاه آنلاین گروه ما استفاده کنید و در صورت قصد خرید عمده کورکن پلاستیکی / خرید عمده کورکن لاستیکی یا فلزی با دفتر فروش تماس حاصل نمایید و از تخفیفات خرید عمده کورکن لاستیکی و پلاستیکی پلیمری شرکت استفاده نمایید.

  »  فوروش کورکن های لاستیکی

جهت مشاهده نمونه مسدود کننده های انتهایی لوله  که تنها یکی از دسته های مربوط به این قطعه متنوع و پر مصرف است از لینک بالا استفاده نمایید و وارد فروشگاه کور کن های لاستیکی، پلاستیکی یا مسدود کننده های سوراخ ها شوید.

قیمت کورکن لاستیکی و پلاستیکی لوله ها و میله ها و سوراخ ها، تصاویر محصولات و تعداد موجود در بسته ها و نظرات خریداران، همچنین مشخصات کامل تک تک آن ها ارائه شده است.

 

فروش درپوش لاستیکی, فروش درپوش پلاستیکی، کورکن پلاستیکی، کورکن لاستیکی، درپوش سوراخ، کورکن سوراخ
 

بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی صنعتی

با سابقه حضور بالای 20 سال در

فروش + تولید + واردات