فهرست مطالب

راهنمای جامع خرید پیچ رولپلاک ارزان (فروش پیچ و رولپلاک با کیفیت)

نحوه خرید پیچ رولپلاک ارزان و با کیفیت چطور میباشد و مرکز فروش پیچ و رولپلاک در تهران / ایران کجاست؟ فرق قیمت خرید عمده پیچ رولپلاک فله ای با قیمت خورده فروشی پیچ با رولپلاک چقدر است؟

مرکز پخش پیچ مخصوص رولپلاک همان محل تولیدی پیچ برای رولپلاک است؟ کدام کارگاه یا کارخانه پیچ و رول پلاک ارزان ترین قیمت را دارد؟ کدام شرکت پیچ رول پلاک بهترین کیفیت را دارد؟

انواع شکل پیچ های رولپلاکی و انواع جنس پیچهای رولپلاکی کدامند؟ خرید پیچ با رولپلاک است یا خرید پیچ بدون رولپلاک صورت میگیرد؟ پیچ خودکار رولپلاک همان پیچ دارای رولپلاک است؟ بهترین فروشگاه پیچ رولپلاک فلزی پلاستیکی تهران کجاست؟

جدول پیچ رولپلاک درجه یک با سایزهایش را از کجا تهیه کنم؟ خرید پیچ رولپلاک ارزان انجام دهم یا خرید پیچ رولپلاک با کیفیت!؟

در ادامه با دقت به دیگر سوالات درباره خرید پیچ های رولپلاک توجه نمایید! آیا شما هم این سوالات یا دغدغه ها را در خرید پیچهای رولپلاکی دارید!؟

بهترین لیست قیمت پیچ چوب رولپلاک را از کجا تهیه کنیم؟ قیمت های پیچ نصب رولپلاکی بر چه اساسی است؟ خرید آنلاین پیچ و رولپلاک با عکس در سایت ارائه شده است؟ خرید عمده پیچ و رولپلاک فله ای + خرید تکی پیچ و رولپلاگ از شرکت آپادانا صورت میگیرد؟

لیست قیمت پیچ رولپلاک طلایی با لیست قیمت پیچ و رولپلاک سفید چه تفاوتی دارد؟ خرید پیچ و رولپلاک ارزان و با کیفیت به صورت حضوری از نماینده شرکت آپادانا چطور انجام شود؟

مناسبترین پیچ جهت رولپلاک و یا مدل پیچ خاص رولپلاک چیست؟ مته پیچ خودکار رولپلاک را چطور انتخاب کنیم؟ انواع پیچ و رول پلاستیکی چه جاهایی مصرف میشود، مصارف خرید پیچ چوب رولپلاک چیست؟

چرا باید خرید پیچ رولپلاگ فلزی روکش گالوانیزه مهم باشد و خرید پیچ و رولپلاگ استاندارد بدون گالوانیزه کم مصرفتر است؟ معرفی انواع پیچ و رول پلاک و بررسی تخصصی در وبسایت انجام میشود؟

و بسیاری از این قبیل سوالات درباره خرید پیچ های رولپلاکی فلزی و پلاستیکی و فروش پیچ و رولپلاک های ایرانی و خارجی مانند:

_ انواع مدل پیچ رولپلاک فلزی / انواع شکل پیچ برای رولپلاک

_ انواع جنس پیچ رولپلاک ضد زنگ و معمولی / متریال و گرید

_ انواع سایز پیچ رولپلاک بزرگ و اندازه های خاص

_ انواع سایز پیچ رولپلاک کوچک و اندازه های خاص

_ انواع مارک پیچهای رولپلاکی / برند ایرانی و خارجی

_ انواع رنگ و روکش های گالوانیزه (آبکاری سرد و آبکاری گرم)

_ انواع قیمت پیچ رولپلاک درجه 1

_ انواع قیمت پیچ رولپلاک درجه 2

_ انواع کیفیت پیچ مخصوص رولپلاک و استاندارد پیچ با رولپلاک

و دیگر موارد مهم درمورد نحوه خرید و فروش پیچ رولپلاک ارزان و با کیفیت را در این صفحه پاسخ داده ایم.

این بخش بهترین راهنمای خرید پیچ رولپلاگ در ایران است که با صرف زمان اندکی با مطالعه این بخش میتوانید بهترین مورد را انتخاب و خرید پیچ مخصوص رولپلاک خود را به صورت استاندارد انجام نمایید.

⭐ شما میتوانید خرید پیچ نصب رولپلاک را با (پایینترین قیمت پیچ رولپلاک ایرانی و خارجی + بالاترین کیفیت پیچ و رولپلاک گالوانیزه و خودرنگ) را با شرکت تولیدی و وارداتی آپادانا تجربه نمایید.

منتهی کمی زمان گذاشته و این بخش را دقیق بخوانید. آموزش خرید پیچ رولپلاک چهارسو و دوسو و شکلهای دیگر 0 تا 100 ارائه شده است. برای تهیه این مقاله زمان و زحمت زیادی صرف شده است تا مصرف کنندگان پیچ های رولپلاکی بدون دغدغه اطلاعات خرید پیچ نصب رولپلاک را به دست آورند.

خلاصه تعریف پیچ برای رولپلاک: شکل پیچ رولپلاک نصب چگونه است و کجا کاربرد دارد؟

پیچ و رول پلاگ به انگلیسی به صورت مختلف نوشته میشود.

  • پیچ چوب برای رولپلاک Wood Screw for Dowel
  • پیچ مخصوص رولپلاک Screw for dowels
  • پیچ پیچگوشتی رولپلاکی pointed dowel screw phillips

شکل پیچ های رولپلاکی فلزی به صورت کلی اغلب دارای نوک تیز، بدنه رزوه شده و گل پیچ پیچگوشتی خور دوسو و چهارسو یا دیگر شکل آچارها است.

اغلب پیچ های مخصوص رولپلاک گالوانیزه میشوند تا دچار زنگ خوردگی نشوند. انواع پیچ با رولپلاک جهت مصارف ساختمانی، صنعتی، الکتریکی و موارد مشابه را استفاده دارند و کاربرد اتصال پیچی رولپلاکی استاندارد را ایجاد مینمایند.

در ادامه تصویر پیچ رولپلاک فلزی در انواع مدل ارائه شده است، در عکس پیچ و رولپلاک فلزی تنوع بالای مدلهای پیچ نصب رولپلاک مشخص است.

 

خرید پیچ رولپلاک ارزان، فروش پیچ و رولپلاک با کیفیت، پخش پیچ مخصوص رولپلاک، انواع پیچ با رولپلاک، پیچ چوب رولپلاکی
تصویر پیچ رولپلاک فلزی در انواع شکل

 

تنوع بالای مدل پیچ مخصوص رولپلاک نصبت به سر و تنه و نوک در عکس پیچ مخصوص رولپلاک مشخص است.

با بررسی در فروشگاه‌ های پیچ رولپلاک ها متوجه میشوید که انواع پیچ‌ چوب رولپلاکی در اشکال مختلفی در بازار پیچ با رولپلاک تهران و شهرستان وجود دارد و انتخاب اینکه کدام گزینه مناسب شماست، بستگی به تجربه و محل نصب پیچ با رولپلاک باکیفیت شما دارد.

⭐ در ادامه به موارد بسیار مهم و نکات خرید پیچ رولپلاک ارزان با کیفیت و نحوه توزیع پیچ رولپلاک درجه یک و فروش پیچ و رولپلاک ها در انواع نمونه ها پرداخته شده است که هیج جایی ذکر نشده است.

لطفا کمی وقت بذار کامل بخون و با خیالی آسوده بهترین‌ کیفیت پیچ مناسب رولپلاک + بهترین قیمت پیچ مناسب رولپلاک را از ما تهیه نمایید.

در این صفحه اطلاعاتی درباره انواع پیچهای رولپلاک خور درج شده از جمله:

۰ تا ۱۰۰ معرفی انواع پیچ با رولپلاک + کاربرد و ویژگی ها و بررسی خرید پیچ رولپلاگ با قیمت عالی در انواع پیچ و رولپلاگ فلزی و انواع پیچ و رولپلاگ پلاستیکی.

راهنمای خرید عمده پیچ و رولپلاک با جدول سایز، توضیح انواع سایز پیچ و رولپلاک اینچی و میلیمتری، تعریف و معرفی کامل پیچ و رول پلاگ به انگلیسی در استانداردهای دین و ایزو و ای اس تی ام.

لیست قیمت پیچ و رول پلاک ایرانی و انواع شکل پیچ با رولپلاک خارجی و نحوه خرید انواع پیچ و رولپلاک با بهترین قیمت و تفاوت قیمت پیچ رولپلاک در میدان قزوین و قیمت پیچ رولپلاک در میدان حسن آباد و دیگر مراکز فروش پیچهای رولپلاکی در تهران.

لیست قیمت پیچ چوب رولپلاک گالوانیزه طلایی، لیست قیمت پیچ های رولپلاکی گالوانیزه سفید و لیست قیمت پیچ های رولپلاکی سیاه خود رنگ.

قیمت پیچ رولپلاک فلزی نمونه های مصرفی: قیمت پیچ و رولپلاک ۳ سانتی، قیمت پیچ و رولپلاک ۴ سانتی، قیمت پیچ و رولپلاک 5 سانتی، قیمت پیچ و رولپلاک ۶، قیمت پیچ و رولپلاک 7 سانتی، قیمت پیچ و رولپلاک 8 سانتی.

قیمت پیچ رولپلاک فلزی نمونه های بلند تر: قیمت خرید پیچ و رولپلاک 10 سانتی، قیمت خرید پیچ و رولپلاک 12 سانتی، قیمت خرید پیچ و رولپلاک ۱۵ سانتی و نمونه ابعاد ریز و درشت خاص.

بررسی قیمت انواع پیچ مخصوص رولپلاک (دوسو، چهارسو، ستاره ای، آچاری) و (ساده، لبه دار، پروانه ای) و مدل های پیچ نصب رولپلاک سفارشی.

مشخصات خرید پیچ و رولپلاک استیل 304 و خرید پیچ رولپلاگ استیل 316 و خرید پیچ رولپلاگ استیل 321 و مشخصات خرید پیچ رولپلاک چهارسو استیل و خرید پیچ رولپلاگ فولادی و خرید پیچ رولپلاگ آهنی با قیمت ها.

نحوه مصرف و فروش پیچ و رولپلاک نما (خرید پیچ و رولپلاک سنگ نما) + قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما و تفاوت مشخصاتش با قیمت فروش پیچ رولپلاک طلایی نصب.

مشخصات نمونه پیچهای رولپلاک دار خارجی و معرفی کارخانه های تولیدی پیچ مخصوص رولپلاک ایرانی و بررسی پیچ رول پلاک فلزی به صورت تخصصی، تفاوت کیفیت پیچهای رولپلاکی ایرانی و پیچ با رولپلاک چینی.

مرکز عمده فروشی پیچ با رولپلاک در تهران و دیگر استان ها، بررسی بهترین مرکز خرید پیچ و رولپلاک تهران و شهرستان ها و مرکز پخش پیچ و رولپلاک تهران.

معرفی انواع پیچ چوب رولپلاک نصب (دوسو، چهارسو و شش گوش و آلنی)، رنگ ها و انواع سایز پیچ چوب رولپلاک مانند: پیچ رول پلاک چهارسو طلایی، پیچ رول پلاک 2 * 8 زرد، پیچ رول پلاک ام دی اف سیاه، پیچ خودکار رول پلاک سفید.

راهنمای فروش عمده پیچ مخصوص رولپلاک و راهنمای خرید خرده پیچ برای رولپلاک و نحوه خرید از عرضه کننده پیچ و رول پلاک به طور مستقیم با بهترین قیمت پیچ رولپلاگ با کیفیت.

فرق قیمت پیچ نصب رولپلاکی گالوانیزه با پیچ چوب رولپلاک سیاه بدون گالوانیزه و تفاوت مدل پیچ های رولپلاکی و دلیل اختلاف قیمت پیچ مخصوص رولپلاک.

مصارف پیچ و رول پلاستیکی و کاربردهای پیچ و رولپلاگ مصرفی و فرق خرید پیچ با رولپلاک و خرید پیچ بدون رولپلاک.

تفاوت تعداد پیچ خودکار رولپلاک بسته ای و تعداد خرید پیچ جهت رولپلاک قراصی 144 عددی (پیچ رولپلاک قراصی ۱۴۴ تایی)، فرق پیچ دارای رولپلاک فلزی با پیچ بدون رول پلاک فلزی، روش سفارش خرید پیچ خاص رولپلاک با نقشه برای تولید پیچ نصب رولپلاک.

و لیست جدول ها و موارد مهم دیگر.

 

خرید پیچ و رولپلاک درجه ۱ (نحوه خرید پیچ رولپلاک فلزی)

خرید پیچ و رولپلاک ارزان و با کیفیت را چطور باید انجام داد؟ نکات مهم در خرید پیچ رولپلاک نصب:

01 | محل اتصالی که میخواهیم نمونه پیچ با رولپلاک را نصب و اجرا کنیم مشخص نماییم که مناسب آن بخش بتوان بهترین گزینه جهت خرید پیچ رولپلاک با کیفیت را انجام دهیم.

02 | با انواع مدل پیچ چوب رولپلاک خور و نحوه اتصال و کاربرد پیچ های رولپلاکی آشنا شویم یا اطلاعات کلی از انواع پیچ و رول پلاک ها را در وب سایت کسب نماییم.

03 | جنس پیچ مخصوص رولپلاک پلاستیکی را نصبت به نیاز مشخص نماییم. مثل (پیچ های رولپلاکی آهنی گالوانیزه، پیچ های رولپلاکی فولادی، پیچ های رولپلاکی استنلس استیل، پیچ های رولپلاکی برنجی یا غیره)

04 | نصبت به سوراخکاری و مته پیچ با رولپلاک سایز و ابعاد مانند قطر و طول را مشخص نماییم، که اندازه پیچ برای رولپلاک و سوراخ مته مناسب باشد که نهایتا اتصال پیچی رولپلاکی استاندارد ایجاد شود.

05 | در خرید پیچ و رولپلاک استاندارد بودن و کیفیت پیچ های رولپلاکی حتما مورد توجه قرار گیرد که در نصب و اتصال دچار مشکل نشوید و در آینده دچار خرابی ها و خسارات احتمالی نشوید.

06 | قیمت خرید پیچ و رولپلاگ را در نظر گرفت، قیمت خرید پیچهای رولپلاکی را نصبت به کیفیت و شرایط استانداردش از بهترین و مطمئن ترین مرکز خرید پیچ مخصوص رولپلاک تهیه نماییم.

به موارد دیگر نیز در خرید پیچ مخصوص رولپلاک باید توجه داشت که در ادامه به آن ها اشاره شده است، مانند:

اگر توزیع کننده پیچ رول پلاک و یا مغازه دار هستید و پخش انواع پیچ و رولپلاک درجه یک و دو را دارید باید نمونه های مصرفی تر و پر فروش تر را بیشتر داشته باشید تا نمونه های کم مصرف تر که مصارف خاص دارند.

امکان ارتباط حضوری یا تلفنی با مرکز پخش پیچ و رولپلاک درجه ۱ یا مرکز توزیع پیچ رولپلاک عمده و خرده جهت مشاوره، سرعت و نحوه ارسال و نداشتن معتلی و بد قولی، اعتبار فروشنده پیچ و رولپلاگ در کم و زیاد نشدن تعداد خرید، روکش های گالوانیزه (پیچ مخصوص رولپلاک آبکاری شده ضد زنگ) و نحوه بسته بندی ها و موارد دیگر که در مجموعه ما همه آنها با ریزبینی رعایت میشود.

پیشنهاد ما خرید پیچ و رولپلاک ارزان قیمت و خرید پیچ رولپلاک با کیفیت به طور یک سان تلفیقی باهم است در واقع خرید پیچ رولپلاگ خیلی ارزان بی کیفیت را پیشنهاد نمیکنیم زیرا دچار مشکلات بعد از خرید پیچهای رولپلاکی میشوید که در ادامه به آن اشاره میشود.

همچنین اگر خرید پیچ با رولپلاک کیفیت خیلی بالا در برخی موارد مورد نیازتان باشد نصبت به شرایط موجود میتوان قیمت پیچ و رول پلاک را در نظر نگرفت چون نصبت به کیفیت و متریالی که دارد قطعا نتیجه نهایی سرعت و استاندارد نصب در استفاده از پیچ نصب رولپلاک مشخص خواهد شد.

خرید پیچ مخصوص رولپلاک خور در انواع کیفیت و قیمت بستگی به محل نصب و نظر خود مشتری در مجموعه ما موجود است تا شرایط برای خرید پیچ و رول پلاک برای تمام اقشار مصرف کننده باز باشد.

برای کارخانه ها، تولیدی ها، فروشگاه پیچ و رولپلاک فروشی و تمام مصرف کنندگان در صنایع مختلف صنعتی و ساختمانی و غیره تنوع قیمت و کیفیت را ارائه میدهیم و با مطالعه کامل این صفحه که مشاوره خرید پیچ و رولپلاک مخصوص برای شما است میتوانید بهترین گزینه جهت خرید پیچ رولپلاک خارجی یا ایرانی خود را انجام نمایید.

تنوع کیفیت و قیمت خرید پیچ با رولپلاک و یا خرید پیچ بدون رولپلاک / پیچ خالی بدون رول، در تعداد بالا  فله ای، پالتی (خرید عمده پیچ رولپلاگ) و تعداد کم بسته ای، صندوقی (خرید خورده پیچ و رولپلاگ) را در شرکت آپادانا به صورت یک جا میتوانید داشته باشید.

تنوع قیمت + تنوع کیفیت + تضمین رضایت مشتری، جهت خرید های دوباره و ارسال فوری به تمام نقاط کشور برای مشتریانمان محفوظ میباشد.

نظرات مشتریانی که خرید پیچ های رولپلاک خور را از ما انجام داده اند نشان از اعتبار و تخصص ما در این زمینه است.

ما با سابقه حضور بالای 20 سال در این زمینه بهترین مارک پیچ و رولپلاک ها را شناسایی بررسی و با تهیه آن ها به صورت عمده از کارخانه های ایرانی و خارجی با پایینترین قیمت پیچهای رولپلاکی را ارائه می دهیم.

🔔 قابل توجه است بخش تخصصی شرکت پیچ رولپلاگ آپادانا دارای کنترل کیفی بوده و ریزبینانه انواع پیچ های رولپلاکی موجود در بازار را بررسی و بهترین کیفیت پیچ رولپلاگ با بهترین قیمت پیچ رولپلاگ را تفکیک مینماید، تا برای مشتری های خود عالی ترین شرایط را محیا نماید.

ما با هر تولیدی پیچ و رول پلاک همکاری نمیکنیم! هر مدل برند پیچ مخصوص رولپلاک را توزیع نمیکنیم. در حقیقت با خرید پیچ رولپلاک استاندارد از شرکت آپادانا با خیالی آسوده بدون صرف زمان زیاد و تحقیق قیمت و کیفیت و دیگر موارد خرید پیچ و رولپلاک ارزان و با کیفیت را تجربه خواهید نمود.

حتی قیمت خرید پیچ با رولپلاک اصل یا قیمت خرید پیچ بدون رولپلاک اصل / اورجینال از خود شرکتهای تولید کننده پیچ و رول پلاک نیز پایین تر برای مشتریانمان توزیع میشود. و دلیل آن سابقه و حضور چند ساله ما در بازار، تجربه پخش ما به تمام نقاط و خرید های بسیار عمده با پایینترین قیمت جهت توزیع و دیگر موارد تخصصی.

جهت خرید پیچ رولپلاک عمده یا خرید پیچ رولپلاک خرده میتوانید با شماره تلفن بخش مشاوره فروش تماس بگیرید و از کارشناسان فروش کمک و سفارشتان را ثبت نمایید. بعد از مطالعه کامل صفحه.

 

فروش پیچ و رولپلاک درجه ۱ (نحوه فروش پیچ رولپلاک فلزی)

نحوه فروش پیچ و رولپلاک درجه ۱ و درجه ۲ به دو دسته تقسیم میشود. مرکز فروش پیچ رولپلاک عمده فروشی موارد مصرفی / مرکز فروش پیچ رول پلاک خورده فروشی موارد خاص تر که هریک معیارها و شرایط فروش پیچهای رولپلاکی را نصبت به خود دارند.

امروزه مراکز توزیع و پخش پیچ بدون رولپلاک یا مرکز فروش پیچ و رولپلاک در ایران گستردگی پیدا کرده است ولی در برخی استان ها مانند تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرج بیشتر به چشم میخورد و حقیقتا میتوان گفت که مرکز پخش پیچ برای رولپلاک ها در ایران از استان تهران است.

وارد کنندگان نمونه مدلهای پیچ رولپلاگ خارجی مثل انواع پیچ رولپلاگ چینی، انواع پیچ رولپلاگ تایوانی، ترکیه ای، هندی و برخا اروپایی مانند آلمانی را ترخیص و وارد ایران و در بنگاه های تهران به صورت یکجا و کانتینری به نماینده فروش پیچ و رولپلاک در تهران ارائه میدهند.

سپس از انبار پخش پیچ و رولپلاگ تهران نیز به دیگر استان ها و شهرستان ها توزیع شده و عرضه پیچ با رولپلاک درجه 1 و عرضه پیچ با رولپلاک درجه 2 انجام میشود.

همچنین تولید کننده پیچ چوب رولپلاکی در اطراف تهران و برخی دیگر از استان های کشور نیز تولیدی پیچ رولپلاگ های خود را مستقیم با تعداد بالا به صورت یکجا با تریلی ها و نیسان به بنگاه و نماینده فروش پیچ رولپلاک تهران با قیمت پایین تر ارائه میدهند.

سپس نمایندگی پیچ نصب رولپلاک یا مراکز فروش پیچ رولپلاک در تهران فروش عمده پیچ مخصوص رولپلاک یا خورده فروشی پیچ برای رولپلاک را با قیمت مناسب با ارسال از انبارشان به تمام نقاط ایران انجام میدهند.

ازدیاد فروشگاه پیچ و رولپلاک در تهران یا دیگر نقاط ایران و تنوع بالای نمونه پیچ های رولپلاک خور در انواع مارک های خارجی و مارک های ایرانی و همچنین تنوع قیمت های پیچ رول پلاک گوناگون باعث میشود تا خریدار یا مصرف کننده دچار سردرگمی و اشتباه در خرید با کیفیت پایین تر و قیمت بالاتر شود.

فروش پیچ و رولپلاک ارزان و با کیفیت و فروش پیچ رولپلاک عمده و حتی فروش خورده پیچ رول پلاک در شرکت آپادانا صورت میپذیرد.

فروش اینترنتی پیچ مخصوص رولپلاک، فروش پیچ مخصوص رولپلاک تلفنی و فروش پیچ با رولپلاک حضوری با بهترین شرایط در شرکت آپادانا امکان پذیر است.

تصویر پیچ و رولپلاک های موجود تنها در برخی مدلها:

 

لیست قیمت پیچ و رولپلاک نما، عرضه پیچهای رولپلاکی، پیچ خودکار رولپلاک، پیچ نوک تیز رول پلاک، اندازه پیچ رولپلاک فلزی
تصویر پیچ و رولپلاک فلزی

 

با تجربه بالا و کنترل کیفی دقیق، شرکت ما بررسی ها را به جای شما انجام داده و بهترین ها را به شما پیشنهاد میدهیم تا در خرید و فروش پیچ رولپلاک استاندارد توسط مشتریانمان در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود و بهترین تجربه خرید پیچ مخصوص رولپلاک را با ما داشته باشند.

با خرید پیچ مخصوص رولپلاک استاندارد از شرکت آپادانا دچار خسارات بعد از خرید، مشکلات در نصب ها و پشیمانی ها نمیشوید. آسوده خاطر، تحویل سریع در هر نقطه بدون دغدغه های مختلف.

خرید آسان، در هر زمان و هر مکان با تنوع محصولات و قیمت‌ مناسب > ما بهترین‌ها را به شما ارائه میدهیم.

فروش اینترنتی پیچ برای رولپلاک یا فروش آنلاین پیچ برای رولپلاک در فروشگاه اینترنتی پیچ و رولپلاک در سایزها و شکل های مختلف صورت میپذیرد.

فروش تلفنی پیچ برای رولپلاک و فروش حضوری پیچ مخصوص رولپلاک نیز در مجموعه صورت میپذیرد که مصرف کنندگان از هر طریقی که آسوده ترند میتوانند اقدام به خرید پیچ چوب رولپلاکی مد نظر خود نمایند.

فروش پیچ با رولپلاک و فروش پیچ بدون رولپلاک به صورت فروش عمده پیچ رولپلاک ارزان و خورده فروشی پیچ و رولپلاک ارزون در مجموعه تدارکات صنعتی آپادانا صورت میپذیرد.

 

پخش عمده پیچ رولپلاک ارزان (فروش عمده پیچ و رولپلاک درجه یک)

پخش پیچ با رولپلاک استاندارد / فروش عمده پیچ و رولپلاک استاندارد به چند روش صورت میپذیرد.

پخش پیچ با رولپلاک عمده / فروش عمده پیچ رولپلاک فله ای باز در کیسه های مخصوص.

پخش پیچ با رولپلاک عمده / فروش عمده پیچ رولپلاگ صندوقی یا پالتی.

پخش پیچ با رولپلاک عمده / فروش عمده پیچ با رولپلاک بسته بندی شده پلاستیکی نایلونی.

پخش پیچ با رولپلاک عمده / فروش عمده پیچ رولپلاگ بسته بندی شده کارتنی جعبه ای.

قیمت عمده پیچ رولپلاک بسته ای یا کیسه ای یا صندوقی بنا به شرایط مختلف و ایرانی و خارجی بودن متفاوت است که در بخش قیمت پیچ های رولپلاکی توضیح داده ایم.

توزیع و پخش پیچ های رولپلاک دار (پخش پیچ مخصوص رولپلاک با رول) و پخش پیچهای بدون رولپلاک نوک تیز (پخش پیچ مخصوص رولپلاک بدون رولپلاک یعنی فقط پیچ خالی) در انواع مدل، انواع سایز ریز و درشت با تنوع بالا عرضه میشود.

تصویر انبار پخش پیچ مخصوص رولپلاک گروه آپادانا: (عکس پیچ بدون رولپلاک پلاستیکی)

 

مرکز پخش عمده پیچ رولپلاک خارجی، عمده فروشی پیچ رولپلاک ارزون، خرید عمده پیچ چوب، خرده فروشی پیچ و رولپلاک ایرانی، فروشگاه پیچ چوب
مرکز پخش پیچ رولپلاک آپادانا

 

در عکس پیچ و رولپلاک وکیومی یا پیچ نصب رولپلاک بسته بندی و نایلون کشی شده را مشاهده مینمایید. فروش عمده پیچ و رولپلاک درجه یک ایرانی به صورت یک وکیوم و بالای 100 ها وکیوم با ارسال سریع صورت میپذیرد.

قیمت عمده فروشی پیچ مخصوص رولپلاک با قیمت خورده فروشی پیچ مخصوص رولپلاک تفاوت دارد. منظور از فروش عمده پیچ رولپلاک ایرانی و خارجی فروش به صورت بالای 200 وکیوم یعنی یک نیسان یا یک تریلی است که ما آمادگی همکاری با تمام ارگان ها را حتی برای صادرات به صورت کانتینری داریم.

 

توزیع تکی پیچ رولپلاک ارزان (خرده فروشی پیچ و رولپلاک درجه یک)

خرده فروشی پیچ و رولپلاک قراصی یا به صورت بسته بندی شده انجام میشود. فروش خرده پیچ رولپلاک ارزان یا نمونه های گران تر نصبت به مدل و اندازه و مارک و غیره به صورت بسته بندی شده (خرده فروشی پیچ رول پلاک قراصی 144 عددی) و حتی خرد تر عددی نیز انجام میشود.

خرید پیچ با رولپلاک و خرید پیچ بدون رولپلاک در سایز های 3 الی 10 از فروشگاه پیچ و رول پلاک های آپادانا و حتی سایز پیچ رولپلاگی ریز تر و سایز پیچ رولپلاگی درشت تر به صورت بسته ای (پیچ رول پلاک قراصی) صورت میپذیرد.

خرید خرده پیچ و رولپلاک ارزان قیمت و با کیفیت بدون واسطه و ارسال سریع و مطمئن به سراسر کشور در تنوع بسیار بالا در رنگ های طلایی زرد و نقره ای سفید و سیاه خود رنگ را با تخصصی ترین مرکز خرید پیچ مخصوص رولپلاک تجربه نمایید.

مرکز خرید انواع پیچ چوب طلایی و انواع پیچ چوب نقره ای با رولپلاک در ایران به توزیع عمده پیچهای رولپلاکی و توزیع خرده پیچهای رولپلاکی در اشکال مختلف میپردازد.

جهت استعلام موجودی و قیمت خرید قراصی پیچ رولپلاک 144 عددی در انواع سایز های پیچ نصب رولپلاک بزرگ و کوچک نمونه های دوسویی و چهارسویی و آچار شش گوش و حتی آلن خور و بکسی و پیچ مخصوص رولپلاک ستاره ای و دیگر شکلها میتوانید از طریق مختلف اقدام نمایید:

خرید اینترنتی پیچ رولپلاک گالوانیزه به صورت خرده از وب سایت آپادانا یا سفارش تلفنی از طریق تماس و ارسال فوری و همچنین خرید حضوری پیچ رولپلاگ از نماینده فروش پیچهای رولپلاکی آپادانا با مراجعه به آدرس درج شده در سایت اقدام نمایید.

لازم به ذکر است سفارشات خرید آنلاین پیچ با رولپلاک و سفارش تلفنی بعد از ثبت سفارش در هر تعدادی از انبار مرکزی به سرعت ارسال میشوند. ولی جهت خرید تکی پیچ مخصوص رولپلاک یا خرید عمده پیچ مخصوص رولپلاک به صورت حضوری قبل از حضور در فروشگاه تماس برقرار نمایید تا استعلام موجودی را بگیرید و معتل نشوید.

 

لیست قیمت پیچ و رولپلاک فلزی

درمورد لیست قیمت پیچ رولپلاک استاندارد میتوان بیان نمود که انواع لیست قیمت پیچ رولپلاک ایرانی و خارجی وجود دارد که هر کدام از لیست قیمت پیچ و رولپلاگ ها با یک دیگر تفاوت دارند.

در واقع نصبت به کشورهای سازنده پیچهای رولپلاکدار خارجی و شرکت های تولیدی پیچ مخصوص رولپلاک داخلی نصبت به مدل و ابعاد و استاندارد هایی که تولید کننده پیچ و رول پلاک دارد، نمونه لیست پیچ برای رولپلاک و به دنبال آن لیست قیمت پیچ رولپلاک آبکاری شده و بدون آبکاری ارائه میشود.

یعنی میتوان گفت اگر به دنبال لیست قیمت پیچ و رولپلاک تولیدی داخلی یا خارجی باشیم با 100 ها لیست قیمت پیچ های رولپلاک رو به رو میشویم که برخی از آن لیست قیمت پیچ رولپلاگ ها با هم متفاوت هستند و برخی دیگر با تفاوت اندکی یکسان میباشند.

این موضوع تنوع بالای لیست قیمت پیچ رولپلاک ها را نشان میدهد که باعث سردرگمی مصرف کننده میشود و با بررسی برخی از آن ها متوجه خواهد شد که برخی از مدل پیچ نصب رولپلاکی که از هر لحاظ یکسانند ولی قیمت هایشان متفاوت است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد و این اختلاف لیست قیمت پیچ و رولپلاک ها دلایلی دارد.

اگر متوجه دلایل آن نشدید بهتر است از یک مرکز فروش معتبر سفارشتان را انجام نمایید و فقط لیست قیمت پیچ رول پلاک را مد نظر قرار ندهید.

متاسفانه در چند سال اخیر با توجه به نوسانات قیمتی در اثر مواد اولیه متریالها و پیچیدگی بازار و غیره دیگر لیست قیمت پیچ های رولپلاکی اعتبار چندانی ندارند و تقریبا هر از چندگاهی قیمت پیچ با رولپلاک ها دچار تغییر میشوند و حتی برخی از موارد باعث اشتباه و سوتفاهم بین خریداران و فروشندگان پیچ با رولپلاک شده است.

از این رو برخی از توزیع کنندگان پیچ با رولپلاک فلزی / پخش کنندگان پیچهای رولپلاکی فلزی لیست قیمت پیچ برای رولپلاک ارائه نمیدهند و جهت استعلام قیمت پیچ نصب رولپلاکی مخصوص آن شرکت باید استعلام تلفنی روزانه گرفت تا دچار اشتباهات قیمتی و سوتفاهم نشوند.

جهت تهیه لیست قیمت پیچ رولپلاک ایرانی و چینی میتوانید از طریق برنامه های مجازی شرکت آپادانا (واتسپ، ایتا، روبیکا) و یا تماس تلفنی اقدام نمایید.

 

عوامل موثر در قیمت پیچ رولپلاکی نوک تیز

انواع قیمت پیچ رولپلاکی خودکار نوک تیز تابع فاکتور های بسیار متعددی میباشد که مهمترین فاکتور قیمت پیچ رولپلاگ خودکار به شرح زیر میباشد.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس مدل و شکل پیچ رولپلاگ.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس اندازه و ابعاد پیچ رولپلاگ.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس متریال و گرید و جنس پیچ رولپلاگ.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس رنگ پوشش یا روکشهای گالوانیزه پیچ رولپلاگ.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس نحوه ساخت و کیفیت نهایی تولید پیچ رولپلاگ.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس کشور سازنده برند مارک پیچ رولپلاگ.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس تعداد خرید پیچ های رولپلاکی به صورت خرید عمده پیچ با رولپلاک یا خرید خرده پیچ با رولپلاک.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس محل خرید و فروشگاه پخش پیچ رولپلاگ.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس خرید پیچ رولپلاگ به همراه رول پلاک یا خرید پیچ و رولپلاک خالی.

قیمت خرید پیچ مخصوص رولپلاک بر اساس بسته بندی.

و موارد دیگر که تاثیرات کمتری در قیمت خرید پیچ رولپلاک فلزی پلاستیکی دارند.

 

قیمت پیچ با رولپلاک پلاستیکی

قیمت پیچ با رولپلاک نصبت به قیمت خرید پیچ رولپلاک خالی بالاتر است و این طبیعی است زیرا دو قطعه را تهیه مینماییم.

در برخی موارد نیاز است که پیچ مخصوص رولپلاک را به همراه رول مخصوصش تهیه نمود در این صورت استعلام قیمت پیچ با رولپلاک پلاستیکی را باید گرفت و در صورت نیاز هردو را یکجا خرید کرد.

لازم به ذکر است قیمت خرید پیچ و رولپلاک فله یا باز کیسه ای با قیمت پیچ مخصوص رولپلاک بسته بندی شده نیز فرق دارد. قیمت پیچ مخصوص رولپلاک پایین تر از قیمت پیچ با رولپلاک بسته بندی شده است.

برخی مصرف کنندگان به خرید پیچ مخصوص رولپلاک بدون بسته بندی رجوع می آورند و دلیل آن قیمت پایینتر در خرید پیچ مخصوص رولپلاک فله ای است و صرفه اقتصادی برایشان دارد. مخصوصا رو لپلاک ها را اغلب فله ای خرید میکنند.

در خرید پیچ مخصوص رولپلاک باید توجه داشت که اندازه پیچ با رولپلاک تناسب داشته باشد و به هم بخورد. اغلب پیچ با رولپلاک مصرف میشود و به صورت خالی کمتر مصرف دارد.

بهترین قیمت پیچ با رولپلاک ایرانی و بهترین قیمت پیچ مخصوص رولپلاک چینی درجه یک را میتوانید از بخش فروش شرکت استعلام نمایید.

 

قیمت پیچ بدون رولپلاک پلاستیکی

قیمت پیچ بدون رولپلاک ارزان تر از قیمت خرید پیچ با رولپلاک پلاستیکی (خرید پیچ خودکار به همراه رولپلاک) است.

نمونه پیچ بدون رولپلاک از نامش پیداست و پیچ بی رولپلاک بوده و به صورت تنها عرضه میشود.

بعضا نیاز به استفاده از رول های پلاستیکی نیست و پیچ بدون رولپلاک جوابگوی اتصال پیچی رولپلاکی ما میباشد در آن صورت میتوان قیمت پیچ بدون رولپلاک را از مرکز فروش پیچ بدون رولپلاک استعلام گرفت.

بهترین قیمت پیچ بدون رولپلاک با کیفیت بالا در تعداد مختلف را میتوانید از بخش فروش شرکت استعلام نمایید.

 

معرفی انواع مدل پیچ رولپلاک ال و ساده + مدلهای پیچ و رولپلاک قلابی

از انواع پیچهای رولپلاکی میتوان به 1000 نوع مدل اشاره نمود که در این قسمت به انواع مدل پیچ رولپلاگ خاص و معمولی به طور کلی و همچنین معرفی انواع پیچ و رولپلاگ مصرفی تر پرداخته ایم.

موارد تاثیر گذار در انواع مدل پیچ های رولپلاکی فلزی سه قسمت میباشد، این سه قسمت اصلی تفاوت مدل های پیچ رولپلاگی را مشخص مینماید:

01 | ته پیچ با رولپلاک یا نوک پیچ مناسب رولپلاک

02 | ساقه پیچ با رولپلاک یا بدنه پیچ مناسب رولپلاک

03 | سر پیچ با رولپلاک یا گل پیچ مناسب رولپلاک

جهت مثال روی بدنه یا ساقه پیچ رول پلاک برخی مدل گام‌ های رزوه یا دنده مقاومت بالاتری را در مقابل کشش و ضربه ایجاد مینماید. برخی پیچ دنده ریز و برخی پیچ دنده درشت هستند یعنی پیچ تمام رزوه سر تا سر رزوه کاری میشود یا نیم رزوه نصفه رزوه کاری میشود.

پیچ‌های نوک تیز رولپلاکی نصبت به نوع رزوه / دنده کاری به دو نوع پیچ رولد رولپلاک خور و پیچ کات رولپلاک خور تقسیم میشوند.

پیچ خودکار کات (پیچ کات رولپلاکی) روی بدنه خود دارای رزوه ریزتر هستند و این رزوه‌ ها با قطر پیچ حدودا یکسان هستند و پیچ خودکار رولد (پیچ رولد رولپلاکی) یا پیچ مدرن روی بدنه خود دارای رزوه‌ بازتری هستند و نصب استاندارد نیز دارند.

یا مانند انواع پیچ رولپلاگ سنگین وزن و انواع پیچ رولپلاگ سبک وزن که مدل هایی هستند که بر اساس وزن نهایی سنجیده میشوند. برخا وزن به جای کیفیت اشتباه گرفته میشود.

چنین مواردی باعث میشود انواع مدل پیچ مخصوص رولپلاک نصبت به نیاز طراحی و مصرف شوند. از آن جا که در این بخش نمیگنجد تمام مدلهای پیچ مناسب رولپلاک را شرح دهیم تنها به مواردی از مدل های پیچ مخصوص رولپلاک اشاره میشود.

برای اطلاع از جزییات هر مدل پیچ با رولپلاک ها از بخش معرفی محصولات در وب سایت استفاده نمایید.

  • انواع مدل پیچ رولپلاک خودکار از لحاظ گلپیچ:

01 – انواع پیچ رولپلاک دو سو

02 – انواع پیچ رولپلاک چهار سو

03 – انواع پیچ رولپلاک دو سو و چهارسو تلفیقی

04 – انواع پیچ رولپلاک گل ستاره ای

05 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک سر تخت

06 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک سر عدسی

07 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک سر گنبدی

08 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک کله قارچی

09 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک سر گرد

10 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک شش ضلعی

11 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک آچاری

12 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک آلن خور

13 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک کونیک دار

14 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک بکسی

15 – انواع پیچ مخصوص رولپلاک بکسی واشردار

16 – انواع پیچ رولپلاک گل درشت یا گل بزرگ

17 – انواع پیچ رولپلاک گل کوچک

18 – انواع پیچ خمیده ال رولپلاکی

19 – انواع پیچ قلاب باز رولپلاکی

20 – انواع پیچ قلاب بسته رولپلاکی

  • انواع مدل پیچ رولپلاک خودکار از لحاظ بدنه:

01 – انواع پیچ رولپلاک نیم رزوه ریز

02 – انواع پیچ رولپلاک نیم دنده درشت

03 – انواع پیچ رولپلاک تمام رزوه ریز

04 – انواع پیچ رولپلاک تمام دنده درشت

05 – انواع پیچ خودکار رولپلاکی ضخیم

06 – انواع پیچ خودکار رولپلاکی نازک

07 – انواع پیچ دنده اینچی رولپلاک خور

08 – انواع پیچ مناسب رولپلاک دنده چپ گرد

  • انواع مدل پیچ رولپلاک خودکار از لحاظ نوک:

01 – انواع پیچ خودکاری رولپلاک

02 – انواع پیچ نوک تیز هلالی

03 – انواع پیچ رولپلاک نوک تیز مخروطی

04 – انواع پیچ بی زد دار

05 – انواع پیچ چوب بدون نوک

و برخی مدل های پیچ با رولپلاک ترکیبی مانند مدل پیچ بوکسی و پیچگوشتی خور، پیچ چوب آچاری، پیچ تلگرافی، پیچ سر شش ضلعی نوک تیز نیم دنده یا پیچ نصب رولپلاک تمام دنده و بسیاری دیگر از انواع مدل پیچ و رولپلاک گالوانیزه یا انواع پیچ و رولپلاک مشکی خود رنگ که گستردگی بالایی دارند.

برخی نمونه های پیچ نصب رولپلاک مصرفی و برخی نمونه پیچ با رولپلاک خاص و تولیدی و کم یاب میباشند.

 

انواع سایز پیچ برای رولپلاک (پیچ مناسب رولپلاک)

سایز پیچ برای رولپلاک ابعاد گوناگونی را شامل میشود. به نصبت طولی از انواع سایز پیچ رولپلاک بلند و انواع سایز پیچ رولپلاک کوتاه گرفته تا به نصبت قطری انواع سایز پیچ رولپلاک کوچک نازک تا انواع سایز پیچ رولپلاک بزرگ قطور که فراوانی ابعاد پیچ مخصوص رولپلاک را نشان میدهد.

در عکس پیچ مخصوص رولپلاک که قبل تر درج شده و میتوانید برگردید ماهده نمایید تنوع سایزهای پیچ مخصوص رولپلاک از لحاظ قطری و طولی مشخص است.

ابعاد پیچ برای رولپلاک از لحاظ قدی مانند:  (اندازه طول پیچ نصب رولپلاک)

  • پیچ برای رولپلاک 3 CM
  • پیچ برای رولپلاک 4 CM
  • پیچ برای رولپلاک 5 CM
  • پیچ برای رولپلاک 6 CM
  • پیچ برای رولپلاک 7 CM
  • پیچ برای رولپلاک 8 CM
  • پیچ برای رولپلاک 10 CM
  • پیچ برای رولپلاک 12 CM

ابعاد پیچ برای رولپلاک از لحاظ قطری مانند: (اندازه ضخامت پیچ نصب رولپلاک)

  • پیچ برای رولپلاک 3 MM
  • پیچ برای رولپلاک 4 MM
  • پیچ برای رولپلاک 5 MM
  • پیچ برای رولپلاک 6 MM
  • پیچ برای رولپلاک 7 MM
  • پیچ برای رولپلاک 8 MM
  • پیچ برای رولپلاک 10 MM
  • پیچ برای رولپلاک 12 MM

انواع سایز پیچ های چوب رولپلاکی در فروشگاه پیچ و رولپلاک آپادانا از قطر 2 میل و 2.5 میلیمتر الی 8 میلیمتر و بالاتر و طول 20 میلیمتر الی 200 میلیمتر و بالاتر موجود میباشد.

استاندارد اندازه پیچ های رولپلاکی شامل سایز های پیچ مناسب رولپلاک میلیمتری متریک و سایز های پیچ مناسب رولپلاک اینچی میباشند که در ادامه به آن اشاره میشود.

 

انواع اندازه پیچ رول پلاک اینچی

انواع اندازه پیچ رولپلاک اینچی (پیچ نصب رولپلاک استاندارد Inch) به شرح زیر است.

نمونه سایزهای مصرفی پیچ و رولپلاک اینچی گالوانیزه زرد / سایزهای پیچ با رولپلاک گالوانیزه طلایی:

اندازه های نمونه پیچ رولپلاگ دو سو زرد طلایی پیچگوشتی خور | اندازه های نمونه پیچ رولپلاگ چهار سو زرد طلایی پیچگوشتی خور.

انواع اندازه پیچ مخصوص رولپلاک اینچی

اندازه پیچ رولپلاک 1/4-1*7 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 1/4-1*8 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 1/2-1*8 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 8*2 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 10*2 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 1/2-2*10 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 1/2-2*12 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 12*3 زرد

اندازه پیچ رولپلاک 14*4 زرد

 

انواع ابعاد پیچ رولپلاگ میلیمتری

انواع ابعاد پیچ رولپلاک میلیمتری (پیچ نصب رولپلاک استاندارد Metric) به شرح زیر است.

نمونه سایزهای مصرفی پیچ و رولپلاک میلیمتری یا سانتیمتری گالوانیزه زرد / سایزهای پیچ با رولپلاک گالوانیزه طلایی:

اندازه های نمونه پیچ رولپلاگ دو سو زرد طلایی پیچگوشتی خور | اندازه های نمونه پیچ رولپلاگ چهار سو زرد طلایی پیچگوشتی خور.

انواع اندازه پیچ مخصوص رولپلاک میلیمتری

اندازه پیچ رولپلاگ 30*3 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 30*4 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 40*5 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 50*5 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 50*6 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 60*5 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 60*6 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 70*6 زرد

اندازه پیچ رولپلاگ 100*8 زرد

 

جدول سایزبندی پیچ رول پلاک

جدول پیچ و رولپلاک در سایزهای پیچ رول پلاک اینچی و سایزهای پیچ رول پلاک میلیمتری که پر مصرف تر میباشند قبل تر ارائه شد و شامل:

جدول اندازه پیچ رولپلاگ اینچی با استاندارد Inch

جدول اندازه پیچ رولپلاگ میلیمتری با استاندارد mm

لازم به ذکر است علاوه بر جدول سایزبندی پیچ رول پلاک انواع جدول های پیچ های رولپلاکی وجود دارد که بر اساس استانداردهای مختلف میتواند ارائه شود که نیاز به کسب اطلاعات تخصصی دارد و برای عموم مصرف کنندگان نیازی نیست. برخی از جدول پیچ و رولپلاک ها بر اساس:

جدول پیچ و رولپلاک دین با مشخصات پیچ با رولپلاک استاندارد Din

جدول پیچ و رولپلاک ایزو با مشخصات پیچ با رولپلاک استاندارد Iso

جدول پیچ و رولپلاک مته خاص برای مصارف مته و سوراخکاری ها و جداول پیچ برای رولپلاک در اشکال دیگر که در وب سایت های آپادانا میتوانید آن ها را بیابید.

 

انواع جنس پیچ مخصوص رولپلاک

جنس پیچ مخصوص رولپلاک یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. به طور کلی میتوان دسته اصلی جنس پیچ مخصوص رولپلاک فلزی و پلاستیکی را به صورت زیر بیان نمود.

01 | انواع جنس پیچ و رولپلاک استیل

02 | انواع جنس پیچ و رولپلاک فولادی

03 | انواع جنس پیچ و رولپلاک آهنی

04 | انواع جنس پیچ و رولپلاک برنجی

05 | انواع جنس پیچ و رولپلاک مسی

06 | انواع جنس پیچ و رولپلاک آلومینیومی

07 | انواع جنس پیچ و رولپلاک پلاستیکی

08 | انواع جنس پیچ مناسب رولپلاک تفلون

09 | انواع جنس پیچ مناسب رولپلاک پلی آمید

10 | انواع جنس پیچ مناسب رولپلاک برنزی

البته برخی دسته اصلی جنس های پیچ مخصوص رولپلاک پلاستیکی و فلزی در بازار موجود نیستند و سفارشی تولیدی محصوب میشوند و برخی جنسهای پیچ مخصوص رولپلاک فلزی نیمه مصرفی و کمیاب تر هستند.

همچنین برخی جنسهای پیچ با رولپلاک آهنی و جنس پیچ با رولپلاک فولاد سخت کاری شده گالوانیزه روکش دار پر مصرف تر و عموما موجود میباشند.

درباره خرید انواع پیچ و رولپلاک استیل (پیچ خاص رولپلاک استنلس استیل) میتوان به سه متریال پیچ با رولپلاک استیل که با یک دیگر فرق دارند اشاره نمود که کیفیت و قیمت هایشان نیز خیلی فرق دارد مانند:

خرید پیچ رولپلاک استیل 304 A2 ضد زنگ

خرید پیچ رولپلاک استیل 316 A4 ضد زنگ

خرید پیچ مخصوص رولپلاک 321 ضد زنگ

برخی پیچ های رولپلاکی استیل ضد اسید و ضد زنگ و ضد آب و روغن و محیط قلیایی هستند و نصبت به گرید ها و کلاس هایی که دارند خصوصیت هایشان نمایانگر میشود.

قیمت پیچ رولپلاگ استیل ضد زنگ طبیعتا گران تر از قیمت پیچ رولپلاگ آهنی است و صرفه اقتصادی در اتصالات انبوه ندارد مگر بنا به شرایط حتما نیاز به استفاده از پیچهای رولپلاکی استیل کاملا ضد زنگ باشد.

انواع پیچ و رولپلاک آهنی و انواع پیچ و رولپلاک فولادی از پر مصرف ترین جنسها هستند که دارای متریال ها و گرید های مختلف قوی و استاندارد و ضعیف هستند.

جنس پیچ و رولپلاک آهنی ضعیفتر از نمونه پیچ و رولپلاک فولادی است و دارای گرید بندی های تخصصی مختلفی از آهن ها است که کلاس بندی دارد مانند (کلاس 4.6 و کلاس 6.8 و غیره) و هر تولید کننده پیچ های رولپلاک خور آهنی آن ها را رعایت نمیکند.

جنس های انواع پیچ رولپلاک فولادی با کیفیت یا پیچ مخصوص رولپلاک خشکه بالاتر و مقاومت کششی و توان تحمل ضربات بالاتر دارد تا جنس انواع پیچ رولپلاک آهنی با کیفیت که متاسفانه در بازار خرید و فروش نمونه های فولادی و آهنی به اشتباه توسط فروشندگان و خریداران انجام میشود.

❌ جهت ارزان تر شدن قیمت پیچ و رولپلاک آهنی و وسوسه مشتریان جهت ثبت خرید برخا چنین محصولاتی در بازار پیچ با رولپلاک ها دیده میشود که پیشنهاد میشود فقط از مرکز معتبر و با سابقه که تشخیص این موارد را بدهد خرید پیچ با رولپلاک را انجام نمایید.

جنس های پیچ های رولپلاکی ارزان قیمت ضعیف و غیر استاندارد اغلب از آهن های غیر سختکاری شده هستند که حقیقتا بی کیفیت ترینها در بازار میباشند و در نصب و اتصالات دچار شکستگی ها و هرز رفتن قسمت پیچگوشتی خور و گیر کردن در رولپلاک و بریده شدن قسمت آچار خور پیچ و دیگر مشکلات میشود.

اذیتهای دیگری در نصب و استفاده از پیچهای رولپلاکی ارزان ضعیف وجود دارد که نصبت به کیفیت تولیدی و کارخانه سازنده آن برمیگردد که در هنگام خرید پیچ رولپلاک ایرانی و خارجی باید به آن دقت نمود.

در تصویر پیچ مخصوص رولپلاک زیر میتوانید برخی نمونه جنسها و روکش های گالوانیزه را بررسی نمایید.

از انواع پیچ مخصوص رولپلاک گالوانیزه سفید نقره ای، انواع پیچ مخصوص رولپلاک طلایی زرد، انواع پیچ مخصوص رولپلاک سیاه، انواع پیچ مخصوص رولپلاک بدون گالوانیزه خودرنگ و دیگر موارد.

 

فروش پیچ و رولپلاک درجه 1، پیچ برای رولپلاک، پیچ مناسب رولپلاک، پیچ نصب رولپلاک، توزیع پیچ رولپلاک فلزی
عکس پیچ رولپلاک (عکس پیچ مخصوص رولپلاک)

 

شرکت آپادانا تمام این موارد را توسط بخش کنترل کیفیت پیچ نصب رولپلاک بررسی مینماید تا بهترین کیفیت با بهترین قیمت پیچ نصب رولپلاک را ارائه دهد تا مصرف کنندگان دچار اشتباه در خرید پیچ و رولپلاک با کیفیت از مراکز غیر معتبر نشوند.

توزیع و پخش پیچ مخصوص رولپلاک استیل ضد زنگ، پخش پیچ مخصوص رولپلاک فولادی گالوانیزه و با کیفیت و ارزان قیمت و پخش پیچ مخصوص رولپلاک آهنی گالوانیزه استاندارد و عرضه پیچ مخصوص رولپلاک برنجی / برنزی به صورت عمده و خرده به سرتاسر ایران صورت میپذیرد.

بهترین کیفیت پیچ های رولپلاکی با بهترین قیمت پیچ های رولپلاکی با شرکت صنعتی آپادانا متخصص تولید، واردات، صادرات در زمینه اتصالات پیچی در ایران.

 

انواع مارک پیچ با رولپلاک

انواع مارک پیچ و رولپلاک های ایرانی و انواع مارک پیچ رولپلاک خارجی در بازار پیچ و رولپلاک فلزی پلاستیکی وجود دارد. فروانی و گستردگی برند های پیچ مخصوص رولپلاک ایرانی و پیچ نصب رولپلاک خارجی به گونه ای بوده که برخا باعث سردرگمی مصرف کننده در انتخاب میشود.

باید به این موضوع توجه داشت که متاسفانه برخا بعضی از سود جویان با سو استفاده از نام برخی از برند های معتبر خارجی و ایرانی نمونه های فیک و قلابی را تولید و به جای نمونه های پیچ نصب رولپلاک اورجینال و اصل پخش میکنند.

بنا به این که برخی شرکت ها بعضا در ابتدا نمونه پیچ های رولپلاکی با کیفیت تولید میکنند و در اواسط یا اواخر نمونه بی کیفیت ارائه بازار خرید و فروش پیچ چوب رولپلاکی میکنند نمونه مارک و برند پیچ و رل شرکت ها را در اینجا بیان نمیکنیم.

بنا به این که تبلیغات پیچ با رولپلاک شرکت های غیر معتبر اشتباه نشود از این موضوع صرف نظر شده است.

 

مارک/ برند پیچ های رولپلاکی ایرانی

نمونه مارک های پیچ های رولپلاکی ایرانی با برند های مختلف در بازار فروش پیچ رولپلاک تهران و شهرستان ها به چشم میخورد.

نمونه هایی از تولیدی پیچ با رولپلاکهای مختلف در استان های مختلف مانند تهران، مشهد، اصفهان و برخا تبریز و مازندران وجود دارد.

البته برخی از کارگاه ها یا کارخانه تولید پیچ رولپلاک در تهران یا دیگر استان ها قبلا به صورت یک دوره فعالیت داشتند و دیگر تولید پیچ نصب رولپلاک انجام نمیدهند.

اغلب مارک پیچ با رولپلاک متفاوت است و مارک تولید کننده پیچ نصب رولپلاکی با مارک تولیدی رول پلاک فرق دارد.

چون شناسایی این مارک های پیچ مخصوص رولپلاک از لحاظ قیمت و کیفیت زمان بر و هزینه بر است پیشنهاد میشود از یک مرکز فروش پیچ رولپلاک معتبر که تخصص و تجربه دارد خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکلات بعد از خرید پیچ نصب رولپلاک نشوید.

 

مارک / برند پیچهای رولپلاکی خارجی

نمونه برند پیچهای رولپلاکی خارجی نیز در بازار خرید پیچ رولپلاک نمونه خارجی به چشم میخورد و برخا نصبت به نیاز و کیفیت پیچ نصب رولپلاک، و موارد دیگر از این برندهای وارداتی استفاده میشود. بیشترین نمونه مارک پیچ و رولپلاک چینی است، سپس نمونه مارک پیچ های رولپلاکی برای کشورهایی نظیر:

مارک های پیچ رولپلاک چینی، پیچ مخصوص رولپلاک تایوانی، و برخا نمونه پیچ نصب رولپلاک ترکیه ای و پیچ های رولپلاکی آلمانی و اروپایی و هندی نیز در بازارهای خرید و فروش پیچ نصب رولپلاک تهیه و مصرف میشود.

جهت خرید پیچ و رولپلاک چینی و خرید پیچ نصب رولپلاک تایوانی و غیره با کیفیت بالا و قیمت پایین میتوانید از مجموعه تخصصی فروش پیچ مخصوص رولپلاک آپادانا اقدام نمایید.

 

مصارف و کاربرد پیچ نصب رولپلاکی

مصرف پیچ چهارسو رولپلاکی کاربرد بیشتری نصبت به پیچ دوسو رولپلاکی و دیگر آچارخورها دارد چون پیچ سرخزینه پیچ گوشتی خور چهارسو نصب راحت تری دارد.

بیشتر موارد تولید پیچ چوب رولپلاکی نیم دنده انجام میشود یعنی دنده زنی یا رزوه کاری از نوک تیز دنده ها شروع شده و در قسمت بالایی تنه قطع میشود و ما بقی بدون رزوه خلاصی دارد.

از ویژگی های پیچ دارای رولپلاک در نصب اتصالات پیچی رولپلاکی سرعت بالای نصب ها و همچنین موقت و دائمی بودن اتصال پیچ نصب رولپلاک است یعنی به دفعات در صورت نیاز میتوان نصب پیچ مخصوص رولپلاک را باز و بسته نمود. این مدل اتصال پیچ نصب رولپلاک از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده و طرفداران زیادی دارد.

دنده ها یا رزوه پیچ رولپلاگ دو قابلیت برندگی بالا برای برش بافت ام دی اف، چوب، گچ، آجر، سنگ و غیره و سرعت بالای اتصال را دارد و بنابراین دنده پیچ چوب اغلب درشت، تیز و برنده و طول گام بالا میباشد. نمونه گام پیچ نصب رولپلاک برای مواد مختلف مصرف دارد مانند:

کاربرد پیچ با رولپلاک آجر، کاربرد پیچ با رولپلاک گچ، کاربرد پیچ با رولپلاک سنگ، کاربرد پیچ با رولپلاک چوب، کاربرد پیچ با رولپلاک سفال آجری، کاربرد پیچ با رولپلاک بلوک سیمانی، کابرد پیچ با رولپلاک MDF، کاربرد پیچ با رولپلاک کاشی و سرامیک و دیگر متریال ها.

ثابت و محکم نگه داشتن اتصالات حاصل از این نوع پیچ ضروری است پس استاندارد اتصال نیز از گزینه های تاثیرگذار در خرید پیچ رولپلاگ است. پیشنهاد میشود از مرکز فروش پیچ و رولپلاگ معتبری خرید ها را انجام دهید.

از مصارف پیچ نصب رولپلاکی میتوان به موارد زیادی اشاره نمود که به برخی از مصارف و کاربرد پیچ نصب رولپلاکی پرداخته شده است.

مدلهای پیچ نصب رولپلاکی جهت استفاده در مهره های چوبی و مهره تی و اتصالات نصب های دیواری، سقفی و زمینی و نصب قفسه های فروشگاهی، نصب کابینت و کمد، نصب اجسام مانند تابلو، ساعت، لوازم روشنایی و دیگر موارد از جمله کاربردهای پیچ چوب رولپلاکی میباشد.

مصارف پیچ نصب رولپلاک در صنایع مختلفی از جمله:

مصارف پیچ نصب رولپلاک در صنایع صنعتی، پیچ با رولپلاک ساختمانی، لوازم سرویس بهداشتی و حمام و توالت ها، لوازم و ابزار شهرداری و شهر سازی، چوب و ام دی اف، میز و صندلی، الکتریکی الکترونیکی، لوازم برقی، مخابراتی، دوربین مدار بسته، آسانسورها و بالابر ها و نصب ایرانت و سقف کاذب ها.

مصارف پیچ نصب رولپلاک در لوله کشی آب و فاضلاب، اسکوپ سنگ و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ها و هتل ها و شرکت ها، نصب شیرآلات و آینه سرویس و روشویی و کاسه ظرفشویی، لوله های گاز و لوله برق و لوازم آتشنشانی، تاسیسات سرمایشی ساختمانی و تاسیسات گرمایشی ساختمان، نصب پیچ با رولپلاک در پکیج و شوفاژ و رادیاتورها.

مصارف پیچ نصب رولپلاک در کارخانه های سیمان و سنگ، کارخانه پلاستیک و مشتقات، نصب پیچ با رولپلاک لوله و اتصالات و خطوط انتقال نفت و گاز، صنایع هوایی و نظامی، صنایع کشتی و قایق سازی، لوازم ورزشی و بدنسازی، نصب پیچ با رولپلاک در ابزار و یراق آلات و نصب پیچ با رولپلاک درب و پنجره و موارد دیگر.

لازم به ذکر است برخا به اشتباه به جای استفاده از پیچ نصب رولپلاکی از پیچ ام دی اف استفاده میکنند که بسیار خطرناک و با صرف زمان احتمال باز شدن اتصال و ایجاد صدمات میشود از این رو پیشنهاد میشود اتصال استاندارد پیچ مخصوص رولپلاک را جدی بگیرید و حتی از نمونه های بی کیفیت دوری کنید.

 

خرید رولپلاک ساده قرمز، فروش رولپلاک معمولی سفید، قیمت رولپلاک های ساده رنگی، انواع سایز رولپلاکهای بدون لبه پیچ با رولپلاک
انواع مدل رولپلاک برای پیچ

در تصویر بالا انواع رولپلاک برای پیچ را در شکلهای ساده میتوان دید.

 

موارد موثر در انواع پیچ رولپلاک با کیفیت

موارد مختلفی در کیفیت پیچ نصب رولپلاک دخیل است، برخی از عوامل موثر در کیفیت انواع پیچ و رولپلاک گالوانیزه استاندارد (پیچ با رولپلاک آبکاری شده):

  • کیفیت فرایند تولید پیچ با رولپلاک با کیفیت
  • تلرانس و قالب استاندارد پیچ با رولپلاک با کیفیت
  • سختی و کشش و مقاومت پیچ با رولپلاک با کیفیت
  • گرید و متریال به کار برده شده در جنس پیچ با رولپلاک با کیفیت
  • استانداردی تلفیق گام با نوک پیچ پیچ با رولپلاک با کیفیت
  • دنده های تراش خورده یا گام رزوه پیچ با رولپلاک با کیفیت
  • کلگی پیچ با رولپلاک و گل پیچ استاندارد
  • روکش های گالوانیزه (پیچ با رولپلاک آبکاری سرد و پیچ با رولپلاک آبکاری گرم)

❌ استفاده از پیچ مخصوص رولپلاک غیر استاندارد میتواند سبب شود تحت بار یعنی در مرحله محکم کردن و افزایش تنش اتصال پیچ رولپلاگی دچار شکست گردد و یا گل پیچ دچار هرز رفتن شود و دیگر باز و بسته نشود.

کیفیت رزوه ها و دنده های پیچ چوب نیز که در واقع ابزار برش و فرو رفتن در نصب محسوب میشوند مهم است تا در هنگام نصب گیر نکند و به سختی و با فشار زیاد نصاب را دچار مشکل نکند.

فاکتور های کیفیت پیچ چوب رولپلاک خور دارای موارد زیادی است که برخی تخصصی بوده و مصرف کننده در کوتاه مدت متوجه کیفیت پیچ های رولپلاکی نمیشود و نیاز است که از یک مرکز فروش پیچ و رولپلاک معتبر خرید انجام شود تا دچار مشکل نشد.

برخی از استانداردهای پیچ نصب رولپلاک با کیفیت:

  1. پیچ چوب دوسو با استاندارد DIN 97
  2. پیچ چوب چهارسو با استاندارد DIN 7997
  3. پیچ نصب رولپلاک با استاندارد DIN 97
  4. پیچ نصب رولپلاکی DIN 7997

 

جمع بندی (فروش پیچ و رولپلاک درجه ۱ + فروش پیچ رولپلاک ارزون)

فروش با بهترین قیمت پیچ رولپلاک با کیفیت 100% ی و ارسال فوری به تمامی نقاط تهران و شهرستان ها و پخش انواع اتصالات پیچی رولپلاکی و لوازم جانبی در شرکت آپادانا به صورت تخصصی صورت میپذیرد.

فروش عمده پیچ رولپلاگ مختلف و فروش تکی پیچ و رولپلاگ با بهترین قیمت و کیفیت در ایران + فروش انواع پیچ چوب mdf خودکار، اسکرو رولپلاک، پیچ نوک تیز مخصوص رولپلاک و لوازم جانبی مثل واشرآلات و کاور روی سر پیچها برای نمای نصب انجام میشود.

عرضه مستقیم پیچ رولپلاک درجه یک + عرضه پیچ و رولپلاک قیمت مناسب درجه ۲ + تولید و ساخت پیچ و رولپلاک خاص / مخصوص با ارسال فوری.

فروش پیچ و رولپلاک آهنی گالوانیزه، فروش پیچ و رولپلاک طلایی آبکاری شده، فروش پیچ و رولپلاک سفید آبکاری شده، فروش پیچ و رولپلاک فولادی خشکه، فروش پیچ و رولپلاک استیل، فروش پیچ با رولپلاک استنلس استیل، فروش پیچ با رولپلاک برنجی برنزی و دیگر متریالها.

فروش پیچ با رولپلاک پلاستیکی و فروش پیچ بدون رولپلاک | فروش انواع پیچ خودکار و رول پلاستیکی فلزی و واشرآلات و لوازم جانبی نصب.

ارائه پیچ های رولپلاکی درجه 1 و پیچ های رولپلاکی درجه 2 در تعداد خرده و تعداد عمده با تنوع بالا نشان از تخصص و تجربه ما میباشد.

پخش انواع مدل پیچ نصب رولپلاک

پخش انواع شکل پیچ نصب رولپلاک

پخش انواع جنس پیچ نصب رولپلاک

پخش انواع اندازه پیچ نصب رولپلاک

پخش انواع مارک پیچ نصب رولپلاک

پخش انواع کیفیت پیچ نصب رولپلاک

پخش انواع قیمت پیچ های رولپلاکی

بنابراین برای داشتن اتصالی محکم و مقاوم در اتصال پیچ مخصوص رولپلاک با اجسام و اشیاء میتوانید از بخش تخصصی شرکت پیچ رولپلاک استعلام و خرید خود را ثبت نمایید.

جلب اعتماد مشتریانمان و آسودگی خاطر آنها جهت خریدهای مکرر از وظایف ما است که ما را از رقبا متمایز کرده و جزو انتخاب ایده آل مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نموده است.

اعتبار و سابقه 20 ساله ما و همراهی شما عزیزان ایجاب کرده تخصصی ترین و بهترین مرکز پخش پیچ و رولپلاک در کل ایران عزیز در سال 1402 و ۱۴۰۳ شویم.

خرید پیچ های رولپلاکی با قیمت و کیفیت عالی را میتوانید از شرکت آپادانا با خیالی کاملا آسوده تهیه نمایید.

جهت استعلام موجودی و قیمت خرید پیچ رولپلاگ با بخش کارشناسان فروش پیچ و رولپلاک خارجی و ایرانی شرکت تماس بگیرید و به راحتی خرید پیچ رولپلاک ارزان با کیفیت را تهیه نمایید.

> تلفن مخصوص بخش تخصصی (فروش پیچ و رول پلاک آپادانا) 02155494684 است و با شماره های داخل این سایت تماس نگیرید.

> جهت تماس روی شماره زیر کلیک کنید.

684 94 554 – 021