درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی

(1 بررسی مشتری)

۳.۹۰۰.۰۰۰ ریال

| درپوش لبه دار 20 لاستیکی گرد

درپوش نافی 20 لاستیکی برای داخل کار

درپوش نری 20 میل

  • تعداد در بسته: 100 عدد
  • کیفیت: خوب
  • قیمت: مناسب
  • ضمانت اصالت کالا: دارد
  • ضمانت سلامت کالا: دارد

1000 عدد در انبار

کد کالا: Darposh 0003-00006

نقد و بررسی کالا

درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی / نافی داخلی 2 سانتی

درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی / درپوش لبه دار 20 میل گرد یکی از سایزها و مدلهای کپ داخل رو دو سانتیمتری است.

امروزه در صنعت های مختلف از انواع درپوش ها به منظور پوشش و مهر و موم کردن لوازم و وسایل برای جلوگیری از ورود عوامل بیگانه استفاده های فراوانی میشود.

یکی از کاربرد های درپوش لاستیکی استفاده در خطوط لوله ای در صنایع، کارخانجات، تاسیسات برقی و شبکه های آبرسانی است که از ورود هرگونه آلودگی ها و گرد و غبار و یا حشرات و حیوانات کوچک جلوگیری مینمایند.

در واقع درپوش لوله 2 سانت یا درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی به عنوان یک کپ آب بند بیست میلی و محافظ برای ایمن کردن دستگاه ها و قطعات مورد استفاده قرار میگیرد.

درپوش لاستیکی لبه دار 20 میل و یا درپوش تورو 2 سانتی و درپوش نافی 20 لاستیکی از پر مصرف ترین مدل درپوشها میباشند.

درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی نیز به طبع از سایزهای پر استفاده ای میباشد، میتوانید از بخش مشخصات کالا، ویژگیهای این محصول را به صورت جامع بررسی نمایید.

(کپ درپوش 694) کد نوشته شده در داخل درپوش شماره 694 می باشد ولی در هنگام خرید کد کالا را در نظر داشته باشید که در پایین عکس محصول درج شده است.

این درپوش توکار دو سانتی لاستیکی گرد در موارد زیادی مصرف و نصب میشود که به مواردی از آن اشاره مینماییم.

درپوش توکار لوله آب و گاز و برق و غیره (درپوش دو سانتی لوله ها)

درپوش لوله در شبکه آب رسانی یکی از انواع اتصالات لوله های آب می باشد. به طور مثال مشخص است که لوله های آب بر اساس نوع هدف و عملکرد در سیستم لوله کشی، اتصالات مختلفی از جمله:

اتصالات زانوئی، کاهنده، سه راهی ها، چهار راهی لوله آب، بوشن ها، شیرآلات و غیره را دارند که درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی یکی از انواع مصرفی آن میباشد که نقش مسدود کردن لوله ها و سوراخ ها را ایجاد میکند.

البته درپوش لوله های آب و برق و گاز در اشکال مختلف دایره ای، مستطیلی، مربعی، شیش ضلعی، I شکل و U شکل بسته به اندازه دهانه سوراخ لوله یا محیط تولید میشوند.

درپوش داخل رو لوله تاسیسات برقی

همانند دیگر درپوش لوله ها درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی نیز به منظور محافظت سیم ها و کابل های برق در لوله های برق مراکز، ساختمان ها، کارخانجات و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

با توجه به وقفه های زمانی که در هنگام اجرای سیم کشی ها و کابل کشی پیش می آید در صورت استفاده کردن از درپوش نافی لوله دو سانتی می توان از ورود عوامل بیگانه همچون سنگ، کلوخ و حشرات به درون لوله ها جلوگیری کرد تا مراحل اجرای تاسیسات برقی با مشکل مواجه نشود.

در برخی از موارد نیز از درپوش نافی 2 سانتیمتری لوله به منظور مسدود نمودن انتهای لوله ها استفاده میشود که در آینده میتوان با برداشتن نافی یا کلاهک لاستیکی لوله 20 میل ادامه کار را انجام داد.

درپوش توکار لوله آزمایشگاه (کپ نافی داخلی 20 mm)

این نوع درپوش لوله توکار بیشتر در قسمت آزمایشگاهی و برای آب بندی و پوشش دادن بشر و لوله های آزمایشگاهی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار استفاده می شود.

اندازه درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی متناسب با قطر دهانه داخلی لوله آزمایشگاه 2 سانتی میباشد و در مواردی که نیاز به رعایت موارد بهداشتی از ضروریات و مطلق باشد از جنس درپوش لوله سیلیکون نیز استفاده میشود.

درپوش لوله مواد شیمیایی

 به منظور پیشگیری از خروج سیالات اسیدی، بازی و شیمیایی در بسیاری از مراکز صنعتی در خطوط لوله ها از درپوش لوله توکار (درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی) با جنس لاستیک های خاص، وایتون و EPDM که در برابر این مواد از مقاومت بالایی برخوردار می باشند استفاده میشود.

 

خرید درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی / نافی 2 پلاستیکی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب و خرید درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی و یا پلاستیکی از نوع آلیاز و جنس آن است.

درپوش های لوله یا میله و یا دیگر موارد اغلب از جنس الاستومری و پلاستیک و لاستیک تولید می شوند و بعضا فلزی و دیگر متریال ها که برخی از این مواد در برابر ساییدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل استفاده از این مواد در ساخت درپوش میله ها و لوله ها و غیره از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.

لازم به ذکر میباشد که جنس هایی مانند لاستیک و سیلیکون نرم بوده و پلاستیک و فلز خشک و سفت هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده موارد زیر نیز اهمیت دارند.

خاصیت ارتجاعی، مقاومت در برابر ضربه از جانب یک شیئ خارجی، مقاومت در برابر نور خورشید و آب و هوای نا مساعد، اندازه های متناسب با قطر دهانه ی مورد استفاده، شکلهای ظاهری درپوش های داخلی و بیرونی و یا مدلهای خاص که موجب محکم شدن پوشش در محل نصب می شود همچنین مقاومت شیمایی نیز از موارد تاثیر گذار در انتخاب یک درپوش مناسب میباشد.

با این اوصاف بنا به نیاز و محلی که درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی نصب میشود میتوان جنس آن را نیز انتخاب نمود.

عکس درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی از زوایای مختلف:

 

درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی-درپوش گرد 20 پلاستیکی-درپوش پلاستیکی 20-نافی 20
درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی سیاه

 

در تصویر نافی 2 سانتی لاستیکی گرد بالا میتوانید لبه های آن را مشاهده نمایید که پس از ورود قسمت بدنه درپوش به داخل کار نقش زیبایی و حفاظت از افتادن کلاهک به داخل محل نصب را ایجاد میکند.

همچنین میتوانید مدل درپوش ساده لاستیکی 2 سانتی گرد (درپوشهای بیرونی / روی کار) را نیز از پیوند زیر مشاهده و مقایسه نمایید.

» » درپوش ساده 2 سانتی گرد لاستیکی رویی « «

 

تولید درپوش های مختلف خاص

مدل درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی تنها یکی از نمونه های تولیدی مجموعه میباشد.

ما قابلیت‌ های تولید و ساخت درپوشهای سفارشی مختلف را با تمرکز بر پاسخگویی به تقاضای بازار و مصرف کنندگان، گسترش داده‌ایم. وقتی صحبت از مدل ها و اندازه ها میشود مجموعه ما میتواند ادعا کند که مرجع کاملی برای انواع مدل درپوشهای مختلف در جنس ها و اندازه های متفاوت است.

برای مصرف کنندگان درپوش ها راه های مختلفی از جمله بخش ایمنی محافظت از محصولاتشان، عایق کاری، ضربه گیری و همچنین زیبایی کار و دیگر موارد با محصولات گروه مان ارائه میدهیم.

پاسخگویی به نیازهای شما برای استفاده از درپوشهای پلاستیکی / لاستیکی / فلزی / سیلیکونی / و دیگر موارد از روشهای ساخت از جمله تزریقی و قالب گیری، ریخته گری و دیگر روشهای تولید انواع درپوشها را پذیراییم.

ما همه چیز را پوشش داده ایم و در صورت نیاز بازار تولیدات جدیدی نیز ارائه میدهیم.

میتوان گفت بزرگترین انبار درپوش های پلاستیکی و لاستیکی را با تنوع بالا در ایران داریم و همچنین ابزار و تجربه ای چند ساله برای ارائه قابلیت های طراحی سفارشی و تولیدی گسترده داریم.

قابلیت تولید گپ های سفارشی از شروع تا پایان کار با تجهیزات پیشرفته، نرم افزارهای کامپیوتری و سه بعدی، متخصصان مجرب و بیش از چندین سال تجربه به توانایی طراحی سریع سفارشات درخواست شده از سمت مصرف کنندگان افزوده است به صورت کاربردی و با هزینه های رقابتی این موضوع انجام میپذیرد.

درپوش های پلاستیکی و لاستیکی تزریقی در طرح، شکل یا رنگ خاص مد نظر شما به طور خاص برای برنامه های کاری شما در مجموعه تدارکات صنعتی آپادانا امکانپذیر میباشد کارشناسان ما می توانند مدلهای متفاوت و خاص درپوش ها را طراحی و تولید کنند.

اگر سوال و یا نظری در مورد درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی (درپوش توکار 2 سانتی گرد لاستیکی) میتوانید در بخش نظرات ارائه دهید تا کارشناسان مجموعه در اولین و سریع ترین فرصت پاسخ شما را دهند.

مشخصات کالا

آلیاژ

لاستیک

رنگ

مشکی

روکش

بدون گالوانیزه

قطر داخلی

15 میلیمتر

قطر بیرونی

20 میلیمتر

ارتفاع کل

20 میلیمتر

اندازه کلی

متوسط

وزن کالا

3 گرم

وزن بسته بندی

300 گرم

استاندارد

دارای استاندارد

محدوده خطا ابعاد

خیلی کم

ساخت کشور

ایران

مارک

بدون مارک

بسته بندی

دارد, 100 عددی

عمده فروشی

دارد | با قیمت پایین تر, جهت کسب اطلاع تماس بگیرید

خرده فروشی

دارد

کاربرد

عایق, محافظ, ضربه گیر, نما دهنده

سایر مشخصات

بدون رزوه, زیبا, مقاوم, نرم, ضخیم

توضیحات تکمیلی

سفارش در تعداد بالا در دیگر رنگها امکان دارد

1 دیدگاه برای درپوش توکار 20 میلیمتر گرد لاستیکی

  1. سعید اسکندری

    سعید اسکندری

    لازم به ذکر میباشد درپوش لاستیکی ۲ سانتی گرد داخل رو از پر مصرفترین درپوشهای لاستیکی میباشد.

دیدگاه خود را بنویسید

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…