انواع درپوشهای لاستیکی, انواع درپوشهای پلاستیکی

مزایا و معایب درپوشهای لاستیکی

مزایا و معایب درپوشهای لاستیکی

  1. مزایای درپوشهای لاستیکی

  2. معایب درپوشهای لاستیکی

پیشنهاد میشود بعد از مطالعه این بخش به دیگر مقاله های مربوطه در مورد درپوشها در نقاط مختلف وب سایت نیز مراجعه نمایید پیوندهای (لینک های) مهم مربوطه به انواع درپوشها در توضیحات مطالب ارائه شده است.

در فروشگاه سایت، محصولات درپوشهای لاستیکی و درپوشهای پلاستیکی و فلزی را در انواع مدل میتوانید بازدید و مشخصات و تصاویر و مطالب آن ها را مطالعه نمایید و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت و تهیه نمایید.

با ارائه پیشنهادات و نظرات خود و همچنین پیوند (لینک) ما در شبکه های مختلف مجازی در پیشبرد مجموعه ما را یاری فرمایید.

این مقاله دارای فایل پی دی اف (PDF) میباشد که در انتهای صفحه میتوانید مشاهده و دانلود نمایید.

خرید درپوشهای لاستیکی | خرید درپوشهای پلاستیکی
انواع شکل درپوشهای لاستیکی

مزایای درپوشهای لاستیکی

پیشرفت و تکامل در علوم مختلف موجب بروز تغییرات مختلف و عالی در صنعت و صنایع مربوط به آن میشود محدودیت ها و معایب آلیاژها و پلیمر های موجود در درپوش های ضعیف باعث شده که از آلیاژهای ترکیبی استانداردی در برخی از قطعات مصرفی استفاده شود که علاوه بر دوام و استحکام بیشتر از لحاظ نصب در تلرانسهای کم (خطای اندازه گیری سایزهای درپوش لاستیکی با محل مورد نصب) نیز  بهتر و سریعتر عمل شود.

01 عمر طولانی

درپوشهای لاستیکی استاندارد دارای عمر طولانی میباشند حداقل 20 سال عمر میکنند.

02 نصب ساده و سریع

درپوش هایی که از جنس لاستیک و دارای استاندارد هستند با سرعت بالایی نصب میشوند و به راحتی کیپ میشوند.

03 صرف جویی اقتصادی

20 الی 40 درصد صرفه جویی اقتصادی در پروژه ها به علت طول عمر و راحتی نصب و قیمت مناسب درپوش لاستیکی.

04 وزن سبک

جابه جایی و حمل و نقل راحت و مناسب، بدون شکستن و وزن اضافی بر روی پروژه های اجرایی.

05 مقاومت شیمیایی

درپوش لاستیکی استاندارد با متریال و کیفیت بالا دارای مقاومت عالی در برابر الکل ها،  شرایط اسیدی و قلیایی، عوامل اکسیداسیون و روغن ها بوده و موجب میشود کاربرد وسیعی در صنایع مختلف داشته باشد.

06 صطح صاف و صیقلی

درپوش از نوع جنس لاستیک درجه یک بدون پلیسه بوده و صیقل یافته و عایق آب و روغن ها میباشد.

07 غیر قابل اشتعال

در دمای بالا درپوشهای نرم لاستیکی با متریال های مشخص ذوب میشوند ولی آتش نمیگیرند.

08 نارسانا بودن

درپوش نارسانا ی جریان برق (الکتریسیته) بوده به گونه ای که جریان های برقی را دفع میکند. درپوش لاستیکی ضخیم و استاندارد اطمینان خاطر از عبور نکردن جریان برق را میدهد.

09 زیبایی ظاهری

دارای تنوع رنگ بندی میباشد و نوع نصب درپوشها با متریال لاستیک به سهولت و با تلرانس کم میباشد و تنوع در شکل درپوشهای لاستیکی مانند درپوشهای روی کار لاستیکی و درپوشهای داخل کار لاستیکی، درپوشهای مستطیلی لاستیکی، درپوشهای گرد لاستیکی و درپوشهای استوانه ای لاستیکی و یا بیضی شکل و دیگر موارد باعث زیبایی در محل نصب بر روی قسمت مورد نظر میشود. همچنین برای سیستم های لوله کشی و خط تولید ها به طور یکسان و یک شکل زیبایی مناسبی به سیستم میدهد.

10 مقاومت در برابر خوردگی

درپوش جنس درجه یک و تولید شده با استانداردهای مورد نیاز میتواند مقاوم در برابر تمام مواد خورنده شود از جمله درپوش مقاوم در برابر حلالها و درپوش مقاوم در برابر مواد شیمیایی موجود در محیط و یا فاضلاب های شهری و ساختمانی و صنعتی. درپوش لاستیکی مقاوم دربرابر پوسیدگی نیز میباشد.

11 مقاومت جوی

به دلیل وجود ترکیب های طبیعی و مصنوعی لاستیک استفاده شده در درپوش ها یا کپ ها دوام بالا و مقاومت عالی ای در برابر شرایط جوی بیرونی و محیطی دارد.

12 دوام و استحکام بالا

به دلیل ارتجاعی بودن این کپهای لاستیکی (درپوش و یا کلاهک لاستیکی) مستحکم و بادوام میباشد و در برابر ضربات حرکات ناشی از فشار و دیگر موارد مقاومت خوبی از خود نشان میدهد.

13 عدم نیاز به دیگر وسایل در نصب

در هنگام نصب کپ ها نیازی به چسب و جوش دادن و مواردی نظیر اینها ندارد و هزینه اجرایی را پایین می آورد.

14 عدم تحمیل بار اضافی به قطعه یا سازه

به علت کم بودن وزن درپوش های لاستیکی  وزن اضافه و زیادی بر پروژه ایجاد نمیشود.

15 محافظ و پوشش

پوشش و محافظت کامل و مناسب در برابر زنگ زدگی فلزات و یا خراشیدگی توسط اجسام تیز مانند سر مفتولها و میلگرد ها که نقش درپوش محافظتی و یا درپوش پوششی را ایجاب میکند.

لازم به ذکر میباشد که این مزایا شامل کلاهک های لاستیکی ای (درپوش) میباشد که از مواد مناسب و درجه یک در ساخت کلاهک های لاستیکی استفاده شده باشد و با دستگاههای تولیدی مناسب و استاندارد تولید شده باشد و همچنین تمام قواعد تولید اصولی رعایت شده باشد. بنابراین در هنگام خرید درپوشهای لاستیکی دقت لازم را داشته باشید و از مراکز معتبری اقدام به تهیه درپوشهای لاستیکی نمایید.

مجموعه بزرگ تدراکات صنعتی آپادانا با دارا بودن بخش کنترل کیفی، بهترین کیفیت درپوش های لاستیکی را با نازلترین قیمت ارئه میدهد و آماده همکاری با تمامی صنایع مربوطه میباشد.

فروش درپوشهای لاستیکی | فروش درپوشهای پلاستیکی
انواع تصاویر درپوشهای لاستیکی

معایب درپوشهای لاستیکی

درپوشهای لاستیکی تولید شده ضعیف از لحاظ کیفیت ساخت و تولید دارای معایبی نیز میباشند. در ادامه به مواردی که در بازارهای مربوطه به این صنف گزارش شده است و مشتریان نارضایتی در این زمینه را از ارائه دهندگان نا معتبر داشتند را تحقیق و شرح میدهیم. درپوش لاستیکی ارزان قیمت تر از عرف بازار خرید و فروش آن، قطعا شامل موارد غیر استانداردی میباشد که در نهایت باعث میشود هزینه های تمام شده برای مشتری بالاتر از حد مجاز شود و همچنین زمان و انرژی پروژه نیز هدر رود و مشکلات عدیده ای در نصب و اجرای آن پیش بیایید. بنابراین در فروش درپوشهای لاستیکی ارزان قیمت توسط فروشگاه های نامعتبر دقت لازم را داشته باشید.

مجموعه تدارکات صنعتی آپادانا با دارا بودن بخش کنترل کیفی درپوشها، بهترین کیفیت ها را با نازلترین قیمتها، ارائه بازار درپوشهای لاستیکی کشور میکند. حتی صادرات درپوش های لاستیکی استاندارد برای دیگر کشورها را نیز در کارنامه موفقیت های خود دارد.

01 ترد بودن

بر اثر استفاده از لاستیک درجه دو و یا حتی سه درپوش به مرور ترد شده سفیدک زده و فرسوده میشود.

02 پارگی بدنه

در جنسهای غیر استاندارد کپ ها بر اساس کشش و فشار در هنگام نصب باعث پارگی بدنه درپوشها میشود.

03 خورندگی در برابر شرایط محیطی

بر اساس شرایط جوی و محیطی سرما و گرما و آب و گرد و خاک بعد از مدت کوتاهی فرسوده و تخریب میشود.

04 ساییدگی و نازک شدن

بر اثر ساییدگی در هنگامی که به عنوان پایه استفاده میشود (درپوش پایه صندلی) با زمین در زمان کمی تخریب میشود و بعضا دارای اصطحکاک کم بوده و بر روی زمین سر میخورد.

05 عدم ظاهر مناسب و تنظیم بودن دهانه

در هنگام نصب به علت کج و نامنظم بودن،  نصب صحیحی انجام نمیشود و باعث مشکلات عدیده ای میشود به طور مثال اعم از ورود گرد و خاک به داخل قطعه یا لوله و یا بیرون افتادن از روی میله یا رزوه پیچ ها.

06 نازک بودن

بر اساس نداشتن ضخامت مناسب درپوش خاصیت ضربه گیری و استقامت خود را از دست میدهد.

07 پلیسه داشتن

بر اساس تزریق مواد لاستیکی درپوش ها به صورت غیر اصولی و مبتدی در دستگاه ها و یا تنظیم نبودن قالب تزریق درپوش و نصب گیره ها و دیگر موارد و استانداردهای تولید کپ ها دارای پلیسه و بیرون زدگی و تو رفتگی در قطعه میشود.

08 تلرانس داشتن (خطای اندازه)

به دلیل ساخت غیر اصولی درپوشهای مشابه لاستیکی هم اندازه، دارای خطا در اندازه میشوند و یکی کوچک و یکی کمی بزرگتر میشود.

09 طول عمر کم

به دلیل استفاده نشدن مواد اولیه مناسب طول عمر درپوش لاستیکی کم تر شده و زودتر تخریب شده و نیاز ایجاد میشود برای تعویض کپ ها که هزینه مازاد برای پروژه ایجاد میکند.

10 سختی و زمان گیر بودن نصب

به علت خشک بودن و انعطاف پذیر نبودن کپ ها و استفاده از جنس های ضعیف، تلرانسهای ایجاد شده باعث میشود  که زمان زیادی در هنگام نصب بگیرد و به سختی بر روی قطه یا داخل قطعه سوار شود.

11 نارسانا نبودن

به دلیل ضعف در بعضی از نقاط و نازک بودن کپ های تولید شده غیر استاندارد احتمال رد شدن برق امکان پذیر بوده و خطر آفرین میشود.

12 لب پر بودن

درپوشهای ساده لاستیکی و یا درپوشهای لبه دار لاستیکی غیر استاندارد در قسمت لبه هایشان دارای پریدگی قسمتی از کپ بوده که در نصب باعث روز مشکل میشود و مهمتر ظاهری زیبا را از محل نصب دریغ میکند.

13 بدون کد و شناسه

درپوشهایی که کد یا شناسه نداشته باشند باعث سردرگمی مشتریان در سفارشات بعدیشان میشود.

14 قیمت بالا نصبت به کیفیت

قیمت بالای کپ ها نصبت به کیفیت ساختشان توسط برخی از فروشندگان درپوش های لاستیکی در صورتی که با قیمت کمی بالاتر از آن میتوان درپوشهای با کیفیت لاستیکی را از مراکز معتبر تهیه نمود.

15 اعمال هزینه های اضافی اقتصادی

درپوشهای لاستیکی نا مرغوب تولید شده توسط برخی از کارخانجات تولیدی باعث میشود که در همان تعداد اولیه خرید کپ ها پرتی داشته باشد به طور مثال در یک بسته 1000 عددی 100 عدد آن ناکارآمد و ضایعاتی باشد. همچنین نصب و پروژه شما دارای نواقصی شود که مجبور شوید دوباره هزینه کرده و جنس با کیفیت درپوش لاستیکی را از جای دیگری تهیه نمایید.

بخش توسعه و مطالعه شرکت تدارکات صنعتی آپادانا با مطالعه انواع مدل درپوشهای لاستیکی، جنس ها و ابعاد درپوش های لاستیکی و همچنین بررسی بازار درپوشهای لاستیکی و رقبا و نقاط ضعف و قدرت این صنف و نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگان در پی رفع ضعف های موجود در این رشته میباشد تا توانسته باشد به صنایع مختلف و مشتریان ارجمند خدمتی کرده باشد.

پایبندی به حفظ کیفیت و نوآوری، بهره وری از تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات استاندارد و علم تولید استاندارد، برآورده نمودن و پاسخ به نیاز مشتریان در زمان اندک، بهره گیری از افراد متخصص و دلسوز در این زمینه، از جمله موارد هایی میباشد که گروه تدارکات صنعتی آپادانا در راستای جلب رضایت و وفاداری مشتریان به آن توجه ویژه ای دارد و در راس خط مشی مجموعه قرار داده است.

اطلاعات خرید درپوشهای لاستیکی

برای آشنایی کامل با انواع مدل و شکل درپوشها: درپوشهای لاستیکی گرد، درپوشهای لاستیکی چهار گوش، درپوشهای لاستیکی بیضی شکل و بسیاری از | مدل های درپوشها | آلیاژ یا جنس های درپوشها | اندازه های درپوشها | و بسیاری از ویژگی های دیگر میتوانید به بخش های مختلف وب سایت مراجه نموده و یا از قسمت جستجوی پیشرفته در وب سایت مقالات یا محصولات خود را بررسی و مطالعه نمایید.

در مورد ویژگی های مختلف درپوشهای لاستیکی میتوان به مجموعه ای که به تولیدی درپوش لاستیکی میپردازد اشاره ویژه ای نمود، زیرا این تولید کنندگان درپوشهای لاستیکی میباشند که باعث ایجاد شدن بیشتر مزایا و معایب این کالا میشود.

کارخانه جات تولید درپوش لاستیکی در تهران، بیشتر از دیگر استان ها به چشم میخورد با تهیه درپوش لاستیکی از مراکز معتبر و یا تولیدی های معتبر میتوانید یک محصول با کیفیتی تهیه نمایید و در هزینه های خود و همچنین در زمان نصب در پروژه هایتان صرفه جویی نمایید. مجموعه ما با ارائه بهترین کیفیت ها و قیمت ها در رتبه های بالای تولید کنندگان و پخش کنندگان درپوش ها هستند.

نحوه انتخاب درپوشهای لاستیکی با توجه به مزایا

برای انتخاب یک نمونه از درپوش های پلاستیکی برای پروژه های پیش رو میتوانید نصبت به مزایایی که این جنس از درپوش دارد، توجه نمایید و همچنین با توجه به محل نصب، مدل و اندازه های مد نظر، گزینه مناسب را برای پیشبرد کارتان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است نحوه انتخاب علاوه بر جنس کالا به مدل آن، اندازه آن، روکش آن (رنگش) و در برخی موارد مارک های آن نیز تاثیر دارد.

لاستیک ها در دو نوع لاستیک طبیعی و لاستیک مصنوعی ارائه بازار میشوند.

شما میتوانید با مطالعه مقاله های مربوط به درپوش ها که در نقاط مختلف وب سایت ارائه شده اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را که نکات و مطالب مفید و کاملی در مورد انواع درپوش ها میباشد حتما مشاهده و مطالعه نمایید.

» »   انواع شکل درپوشها   « «

دانلود مقاله ویژگیهای درپوشهای لاستیکی

با کلیک بر روی نوشته فایل پی دی اف دانلود و در رایانه یا تلفن همراه شما ذخیره میشود و میتوانید معایب و مزایای درپوش های لاستیکی را داشته باشید. همچنین درخواست انتشار صفحات مربوطه وب سایت را در گروه ها و سایت های خود و مختلف داریم تا افرادی که به این اطلاعات نیاز دارند ما را پیدا کنند. ذکر مطالب با لینک به این صفحه حلال و بلامانع میباشد.

» مزایا و معایب درپوشهای لاستیکی

دانلود و مشاهده فایل پی دی اف PDF این مقاله

(بر روی آیکون کلیک نمایید)